Gå til innhold

Spore Creature Creator er ute (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glimrende! :)

 

For de av oss som ikke kan bruke torrents så er det tilgjengelig fra den offesielle siden også http://eu.spore.com/getspore/

 

Btw, vet du om creatures vi lager nå blir lastet opp automatisk til serverene deres eller må vi ta vare på de fram til selve Spore blir sluppet? Logisk sett er sikkert Creature sluppet først for å få "seeda" alle planetene i den endelige versjonen med sprøe ting fra brukerene allerede nå, men jeg spør likevel.

Endret av Aran
Lenke til kommentar

Er det noen som har fått med seg om de har oppgitt noen årsak til at de tar betalt for fullversjonen av editoren? Grunnen til å gi den ut er jo få et startgrunnlag når de gir ut spillet. Jeg klarer ikke å se noen logikk i å begrense gratisutgaven på denne måten.

 

Utover det rent økonomiske da, selvfølgelig. Hvis folk faktisk er villig til å betale for å skape innhold for et spill som ikke er utgitt enda er jo dette en hyggelig ekstrainntekt for spillskaperene.

Lenke til kommentar

Har akkurat installert det, men vurderer å boikotte hele dritten av en enkelt grunn. Skapningskaper? Seriøst? Hadde håpet å kjøpe dette i butikken etterhvert, men får vel heller bestille det fra England eller noe sånt. Tør ikke tenke på hva de oversetter tittelen med her i Norge. Snakker om turn-off. Det er enda verre en SimCity Samfunn.:(

Lenke til kommentar

Hehe... jeg regner med at du reagerer på navnet, ikke "spillet"? Skapningskaper er ikke akkurat hva jeg vil kalle godt norsk.

Om jeg kjøper dette spillet, skal det hvertfall være på engelsk. Hater spill som er oversatt til norsk.... Det tar liksom livet av alt som heter humor, action og spenning.

 

Enda ikke noen som har fått lastet ned fullversjonen med EA Downloader?

Har sjekket litt rundt på nettet, og det viser seg at det er flere som sliter med det samme. Virker ikke som EA har lagt ut helt enda.

 

Regner med at jeg laster ned demo versjonen når jeg kommer hjem. Selv om fullversjonen er ute, så vil det ta evigheter å laste ned, hvis samtlige som har kjøpt det laster ned samtidig.

Lenke til kommentar

Den mest offisielle EA-uttalelsen jeg har hørt er at fullversjonen blir tilgjengelig i EA UK Store etter 10 pm GMT en gang, som vel blir etter midnatt norsk tid.

 

:(

 

 

Kilde: http://forums.electronicarts.co.uk/spore/3...ll-no-game.html

 

 

Edit:

Det som er så utrolig teit er at kunder hos http://www.direct2drive.co.uk visstnok har fullversjonen, men EA selv har ikke klart å gjøre produktet vi har betalt for tilgjengelig.

Endret av Cyberfrog
Lenke til kommentar

At Direct2Drive har sluppet det FØR EA Games er jo helt sinnsykt! Hvorfor i all verden kjøpte jeg det på EA Store da? Poengløst.

Begynner seriøst å bli lei av den tåplige EA Downloader. Aldri hatt så mye problemer med spillene mine, etter jeg begynnte å bruke den. Er døds digg å kunne laste ned spillene mine og slippe å putte inn dvd, men nye problemer dukker opp hver uke. Tror jeg har avinstallert og innstallert EA Downloander 10-20 ganger nå, fordi den mener at jeg ikke er logget inn, selv om jeg er det.

Rart at Steam ikke har dette problemet. Der fungerer alt problemfritt!

 

Tror ikke mitt neste EA game blir med EA Downloader....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...