Gå til innhold

Pyro-oppdatering på torsdag (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper dette kan gjøre at pyro blir brukt mer i clan sammenheng. Blir spennende å se hvordan dette fungerer.

 

Blir spennede ja.. Og stakkars spioner!

 

Spør du meg, så tror jeg nok at pyro kommer dessverre aldri vil bli en klasse som blir brukt i konkurranse sammenheng, men håper jammen jeg tar feil.

 

Vi får se til helga. ;)

 

"Meet the Sniper" blir sikkert kul også.

Lenke til kommentar

Gah, pyro-er har drept meg alt for mange ganger allerede, hater dem. Siden jeg fikk spillet på torsdag forrige uke er det den klassen jeg har lært meg å hate - nå skal de attpåtil få nye våpen. Dette kan umulig gå bra :wee:

 

Nei, gi heller "Soldier" en oppdatering, det er yndlingsklassen min!

 

Kan forresten skryte på meg at jeg befant meg på samme server som EmmJay her om dagen :p

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Vel. "Spy" kommer på en god nummer 2 hos meg. Jeg velger å si at favorittklassen min er den jeg har spilt mest og det er "soldier", på andreplass der har vi "spy" og på 3. plassen tror jeg "engineer" gjemmer seg.

 

Og jeg har forøvrig aldri vært spesielt god i skytespill o.l fordi jeg ikke har spilt mye skytespill og kjøpte TF 2 nylig, men vi får satse på at jeg blir bedre etterhvert ;)

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Soldier er kanskje overpowered på public, men ikke på pcw ihvertfall.

Der tar man vekk "flaks"-crits!

Favo-klassene mine er: Demo, Sniper og pyro.....selv om jeg prøver å kunne nokenlunde alle, men de er jeg flinkest i.

Spy skremmer meg..spess. når man konser som en gal og så kommer det en psycho-spy og backstabber deg..hoho

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Ingen av de serverne jeg spiller på er det medic-trøbbel, føler at det er der det var før updaten nå og må mase av og til for at noen skal være medic=)

men det blir vel pyro-only servere nå:p

 

Medic med Blautsager gun er veldig effektive mot Pyros. Du skal ha uflaks hvis du ikke klarer å nedkjempe en Pyro med en oppgradert medic. Pyroen baserer seg på å ta litt og litt helse, men medicen får jo tilbake litt og litt helse hele tiden, samtidig som han får ekstra helsebonus ved å skyte på medicen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...