Gå til innhold

Nye Nokia-telefoner lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikker N85-bildene ikke er av N96? Den skulle i følge Nokias "navnereglen" hete N85, men siden folk ikke forstår hvorfor en N8x-telefon kan være bedre enn en N9x-telefon og derfor kunne virke dårligere enn N95 måtte den hete N96 isteden...

 

Når jeg går over Supernova-albumet ser jeg flere telefoner med "feil" navn, feks er "3610 Fold" en 6555. Enten har vedkommende ikke peiling på navnene, eller så de fleste modeller ment for Asia.

 

Skal Tube ha Symbian 9.x og en utgave av S60? Om den er støtter dagens S60v3-programmer kan den bli riktig så interessant. Har Nokia latt MPer vike for optikk denne gangen?

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Den såkalte N85 er ikke N85, men trolig N88. Den neste N-telefonen skal hete N88 og være en slider, og N85 skal være oppfølgeren til N96 med fokus på video og med WQVGA-skjerm, noe denne modellen tydelig ikke kan ha, da man lett ser at skjermen har det vanlige 4:3-formatet :)

 

Kan vel tilføye at N79 (og 6260, S40 skyvetelefon) også har 5 megapiksler (men bare LED-lampe). Ser ut som det blir en skikkelig storlansering, dette her :D Gleder meg :love:

Lenke til kommentar

Det bør være en god "må ha" faktor på Nokia Tube vist folk skal vente til første kvartal 2009 for telefonen.. SE X1 - Touch Pro og den nye samsungen kommer vell alle før Jul.. For og ikke snakke om Iphone 3g.. Så blir spennende og se hva den kommer med..

 

EDIT: I følge GSMarena kommer Tube med denne oppløsningen på skjermen: 16M TFT display with 360 x 640 pixels resolution and 16:9 aspect ratio..

Artikkelen ble skrevet i april så er kanskje bare rykter, men skulle gjerne vist oppløsningen på den..

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar
Sikker N85-bildene ikke er av N96?
Veldig lik.. men ser den ikke litt smalere ut enn N96?
Jo, du har nok rett. Kan dette være en N95i?

 

I følge GSMarena kommer Tube med [...] 360 x 640 pixels resolution and 16:9 aspect ratio..
Høres rart ut. Jeg har mer tro på WQVGA (240 x 400), eller kanskje til og med QVGA (480 x 800).

 

Skal bli spennende å sammenligne S60 med TS og Android. :)

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Disse modellene blir sikkert lasert på 17. juni, Sony Ericsson skal lasere mange nye proffe modeller på 17. juni derfor skal også kansje Nokia også lasere nye modeller (hvis jeg husker riktig). Likte den Nokia N85 som dere kaller men egentlig bli N88 og kansje den blir lasert da og noen av de andre modellene også.

 

Flikr har fjernet brukeren og bildene så jeg tror de modele er ekte, slik gikk det også når N81 og N82 skulle komme fjernet Nokia bildene.. men jeg fant andre bilder av telefonen her er linken: http://flickr.com/photos/22580721@N02/2565450851/ .

 

På denne siden sier det at N88 er en slider mobil med FP2 og andre mobiler som ikke er lasert og laserte modeller, det står også litt om N88.. http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=69892 :D

Lenke til kommentar
Stor bredskjerm

 

Skjermen på telefonen skal være mellom 3 og 3,5 tommer stor, i et format på 16:9. Telefonen har også et kamera med autofokus. Oppløsningen på bildene er opptil 3,2 megapiksler og optikken er fra optikkprodusenten Carl Zeiss, noe som virker lovende. Det hevdes likevel at telefonen ikke tar like gode bilder som Nokia N95 og N82.

Men hva er oppløsningen på skjermen...
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...