Gå til innhold

Anmeldelse: Ninja Gaiden 2 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen historie, et irriterende kamerasystem og tidvis irriterende kamper?

 

Synes spillet fortjener en 8/10 men ikke 9, er for mange irritasjonsmomenter som f.eks kamerasystemet som kunne trengt seg en tur i Kratos sine sko. Plutselig blir du angrepet fordi det står et monster bak en vegg som du ikke ser fordi kameraet er på totalt feil plass av det som trenges.

 

NG2 er et bra spill men langt fra n 9/10 i mine øyne. Toppen 8/10 og da er jeg snill.

Lenke til kommentar

Helt klart et spill for fans av serien, og godt er det. Har vært igjennom demoen 3-4 ganger nå, og skal garantert gå til innkjøp av fullversjonen ved neste lønning. Litt småproblemer med kameraet tror jeg ikke er nok til å ødelegge denne vakre voldsballetten. De som elsker Ninja Gaiden er uansett såpass masochistiske gamere at man tar det som en ekstra utfordring.

 

Takk for en meget godt skrevet anmeldelse!

Lenke til kommentar

Fikk spillet i går, er vel ca halveis.. Sykt konge spill, selv om jeg må trykke yes 90 miliarder ganger etter jeg dør.. Det er jo en belønning i å trykke yes 100 ganger tror jeg

Sykt bra! Dette skal jeg gi mye tid, håper bare jeg orker å spille spillet så mange ganger, fordi Master ninja er den utfordringen som skal bestås.

Endret av lyon
Lenke til kommentar

koste meg med 1ern i starten (på ps3) men etterhvert falt det bare i verdi for meg, for mye av det samme om igjen og kraftig irriterende kamera. så jeg vet ikke helt, får vel ta en tur på demoen før jeg gir min fulle dom! resten av dere kos dere med spillet og enda en bra skrevet anmeldelse!

Lenke til kommentar
for noen xbox horer disse gamer.no folka har blitt as. Samma med itavisen, vg og dagbladet. Microsoft Norge sender dem bløtkaker og personlige blowjobs tenker jeg. Spillet er Ninja gaiden 1.5, bedre textures, farge. Faen ikke no next gen spill..

 

Dette må være en spøk, eller? Ikke lett å si egentlig da det til tider er mange hormonelt forstyrrede folk her på forumet.

Lenke til kommentar
for noen xbox horer disse gamer.no folka har blitt as. Samma med itavisen, vg og dagbladet. Microsoft Norge sender dem bløtkaker og personlige blowjobs tenker jeg. Spillet er Ninja gaiden 1.5, bedre textures, farge. Faen ikke no next gen spill..

 

 

209526.jpeg

 

 

 

 

 

Helvete. Usikker på hva jeg skal kjøpe av dette og Dragonball Z: Burst Limit. :p

Skal teste demoen snart. *Skrur på 360'en*

Lenke til kommentar
Dette er et typisk hasteverk microsoft xbox filler spill..Som blir hypa opp til semi storspill, men ser vi på det tekniske så er dette noe dritt. 6/10 hos gamereactor er korrekt. Makan as

 

Spar meg for det der da.. Det er Team Ninja og Tecmo som står bak.

 

Poenget med dette spillet er som det står i annmeldelsen..

Kampsystemet er et nøkkelord her.. Følelsen av å mestre Ryu er det få spill som klarer å gi noe lignende. Og det å aldri gi opp, fordi du klarer det til slutt bare du gir nok tid på det, det er både lærerikt og enorm god følelse når du klarer det.

 

Greit nok at miljøet-interaktiviteten, er litt anno 2004.. men for mange har det liten betyding og synd for deg om det ødelegger alt.

Men regner og med du misliker spillet siden det er vanskelig og ikke kommer vidre:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...