Gå til innhold

Test: Spionér på sokkenissene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så dumt, men på annen side veldig unyttig. En kan jo ikke lagre opptaket. Ville heller kjøpt noe fra f. eks Clas Ohlson, som ikke krever 3g og kan lagre. Dette er nok billigere, men om man skal ta sokkenisser, trenger man litt mer ordentlig utstyr(Spesielt for å kunne identifisere nissen.) :)

Lenke til kommentar
Funker jo dårlig som spionkamera når det lager lyd :p

og jeg som så for meg en karriere som privatdetektiv med dette kameraet

 

Man trenger nok ikke å være verdensmester i lodding for å få bukt med det problemet...

 

Hvis jeg mot formodning skulle kjøpe dette kameraet jeg overhodet ikke har bruk for, ville ikke den første tanken min være å åpne det for å tukle med noe jeg har null peil på.

Lenke til kommentar
Funker jo dårlig som spionkamera når det lager lyd :p

og jeg som så for meg en karriere som privatdetektiv med dette kameraet

 

Man trenger nok ikke å være verdensmester i lodding for å få bukt med det problemet...

 

Hvis jeg mot formodning skulle kjøpe dette kameraet jeg overhodet ikke har bruk for, ville ikke den første tanken min være å åpne det for å tukle med noe jeg har null peil på.

 

er jo ikke det største problemet å koble ut ledningene.. det eneste problemet er jo at du kan risikere å ødlege høytaleren..(slik at du ikke kan si noe gjennom kamera)

Lenke til kommentar

Vis høytaleren er festet til kretskortet med kabler, er det nok og klippe av en på mitten. Så blir det enklere og få lyden tilbake.

Vis den er loddet fast i kretskortet er det bare og skaffe slik tråd som suger opp loddetinn, tar denne kobber tråden på plassen, tar loddepennen og varmer opp. Tinnet suges vekk.

 

Edit: Avloddings lisser? Elfa.se -> Søk: SW60-1-5

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
Funker jo dårlig som spionkamera når det lager lyd :p

og jeg som så for meg en karriere som privatdetektiv med dette kameraet

 

Man trenger nok ikke å være verdensmester i lodding for å få bukt med det problemet...

 

Hvis jeg mot formodning skulle kjøpe dette kameraet jeg overhodet ikke har bruk for, ville ikke den første tanken min være å åpne det for å tukle med noe jeg har null peil på.

 

er jo ikke det største problemet å koble ut ledningene.. det eneste problemet er jo at du kan risikere å ødlege høytaleren..(slik at du ikke kan si noe gjennom kamera)

 

Kan jo ikke ødelegge høytalerene. Tenk om du faktisk ser en sokkenisse, hvor kult hadde det ikke vært å kunne skrike "BUUUURN, CAUGHT ON TAPE!" til den? :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vis høytaleren er festet til kretskortet med kabler, er det nok og klippe av en på mitten. Så blir det enklere og få lyden tilbake.

Vis den er loddet fast i kretskortet er det bare og skaffe slik tråd som suger opp loddetinn, tar denne kobber tråden på plassen, tar loddepennen og varmer opp. Tinnet suges vekk.

 

Edit: Avloddings lisser? Elfa.se -> Søk: SW60-1-5

 

...og hvis man må ha det asap: 19-720 på Biltema eller 30-9569 på Clas. Må huske å kjøpe det en gang jeg er innom... :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...