Gå til innhold

Zepto Znote 6224W


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvusker du hva slags trøbbel??

Var noen megasvære tråder her som jeg fulgte med på litt, husker ikke eksakt hva det var dessverre, da hadde jeg nok nevnt det for rettmessighetens skyld.

 

Men søk litt her så snubler du nok over den. Var når mange ventet på de nye råe maskinene Netshop skulle ta inn og etterskjelvene av det.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne i fjor sommer (da var det litt svakere innmat tilgjengelig) og er veldig fornøyd.

 

Denne handler om 3 ting: Størrelse/vekt, ytelse og pris.

 

Det eneste jeg ikke er 100% fornøyd med er batteritiden på det minste batteriet og kvaliteten på tastaturet (gir etter på høyre side). Du finner laptoper som ser bedre ut, som har større kvalitetsfølelse, og som har flere utganger og bedre batteri, men med hensyn på ytelse, størrelse og pris er denne uslåelig.

Endret av elefant med bukser
Lenke til kommentar

God test, Knut! Jeg savner imidlertid FPS-sammenlikninger i noen andre spill, som World in Conflict og Battlefield-serien.

 

Jeg er på jakt etter en rimelig (som i pris/ytelse) bærbar, og jeg må si at denne var meget interessant. Ti lapper for såpass heftig ytelse er jo så absolutt overkommelig.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

For Zepto som merkevare hadde det vært interessant om redaksjonen i HW.NO fikk en maskin til utlån i 3mnd hvor de brukte den daglig i sitt arbeid eller på fritiden(avhengig av maskintype) og blogget sine opplevelser og erfaringer med maskinen ukentlig.

 

Jeg er for skeptisk til Zepto etter en del problemer med maskinene alle ventet på i fjor(dog kraftmaskiner som ofte er mer utsatt for problemer), men en slik artikkeltype hadde vært fantastisk for merket også vil jeg tro.

 

Hva sier dere Netshop og HW.NO? Denne artikkelene kunne vært starten på bloggingen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Jeg er for skeptisk til Zepto etter en del problemer med maskinene alle ventet på i fjor(dog kraftmaskiner som ofte er mer utsatt for problemer)

 

6224 er nettopp en av de to maskinene som alle ventet på i fjor. Imidlertid har jeg fulgt diskusjonstråden angående disse maskinene helt fra starten, og såvidt jeg kommer på skyldes de problemene som alle trekker frem her men som ingen husker, problemer med manglende/dårlige drivere i starten samt leveringsproblemer, med andre ord barnesykdommer som skal være ryddet opp i.

Lenke til kommentar
6224 er nettopp en av de to maskinene som alle ventet på i fjor.
Jeg mente å minnes at modellnavnet var kjent ja, men var ikke sikker på om det var eksakt samme modell som var i denne artikkelen.
Imidlertid har jeg fulgt diskusjonstråden angående disse maskinene helt fra starten, og såvidt jeg kommer på skyldes de problemene som alle trekker frem her men som ingen husker
Noen husker det sikkert, men siden jeg ikke har maskinen selv satt jeg det ikke sterkt på minnet. Jeg leser stadig vekk tråder om bærbare for å få et inntrykk av evt. "problemmaskiner" som jeg bør holde meg unna. Dell XPS M1330 har blitt en slik maskin ved å følge dens tråd.
, problemer med manglende/dårlige drivere i starten samt leveringsproblemer, med andre ord barnesykdommer som skal være ryddet opp i.
Det er gledelig å høre men jeg mener å huske at ikke alt var driverrelatert men ift. tastatur og varmeutvikling spesielt som gjorde at maskinen slo seg av. Mulig dette har blitt ordnet med nye CPU'er osv osv. Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg har vært eier av en 6214W siden september 2006, og selv opplevd problemene som blir nevnt her samt fulgt med på diskusjonene rundt disse. Problemene dreier seg hovedsakelig rundt at skjermkortet blir veldig varmt, og etter et par måneder begynner maskinen å bli så varm at den slår seg av når man spiller nyere spill. Som dere kan lese i denne tråden er det flere som har hatt de samme problemene. 6224W er dog en helt ny maskin med nye komponenter, og det vil ikke overraske meg om Zepto har ordnet grundig opp i disse tingene.

Endret av Longboard
Lenke til kommentar

Godt å høre :)

 

Kunne alikevel tenkt meg en slik "hw låner maskin fra netshop" blogg over noen måneder. Om ikke annet for å markedsføre et merke vi norske forbrukere kanskje vil putte penger på istedetfor alle disse megasvære glupske merkene.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...