Gå til innhold

Ha mobilen under huden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Leste om denne for noen dager siden. Den er råtøff! :dribble:

 

Etterhvert vil vel det vel bli mer og mer cyborger, og dette er starten. Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar

Haha, nais!

Skulle gjerne hatt en sånn, men hva når det kommer ny teknokogi? jeg bytter jo mobil som jeg bytter underbukser i og med at jeg jobber med det. Hvordan blir det å bytte mobil da montro.

Skal jeg forresten selge operasjoner og legemideler for dette produktet i fremtiden da? :p

Lenke til kommentar

Hehe, vil nok ikke være beta-tester på et sånt produkt, men når det er blitt etablert så skal jeg ha meg en sånn en. :p

Det geniale er at den er helt usynlig når den ikke er i bruk.

Forresten kjipt å få virus på en sånn en. Kan gi blue screen of death en helt ny mening (nei, jeg velger å sperre for blodtilførselen din jeg! ) :yes:

Lenke til kommentar
Hehe, vil nok ikke være beta-tester på et sånt produkt, men når det er blitt etablert så skal jeg ha meg en sånn en. :p

Det geniale er at den er helt usynlig når den ikke er i bruk.

Forresten kjipt å få virus på en sånn en. Kan gi blue screen of death en helt ny mening (nei, jeg velger å sperre for blodtilførselen din jeg! ) :yes:

 

Haha! Det jeg tenker på er at det må være styggvondt å få den implantert i armen. Det er jo ganske stor, og man må kutte mange nerver for å få til noe sånn.

 

Men tanken på en "interaktiv" tatovering, høres jo kult ut!

Lenke til kommentar
Konseptet er jo GENIALT viss du ser på basicen. drit i en telefon i armen, men en tattis du kan endre når som helst, og fjerne i noen sammenhenger, GENIALT!!! kan jeg få det skal jeg ha det

 

min tanke også når jeg leste den der, men så har jeg vært fan av cyberpunk sjangeren lenge...

 

så var det å få på plass farger da...

Lenke til kommentar

Så konsept som denne er, tviler jeg på at den går noe særlig langt over skissestadiet. Dessuten, bare med tanke på at den krever et inngrep kommer den neppe til å bli populær heller. HVIS det skulle skje, kommer dette til å bli den første telefonen hvor man blir spurt "Går det bra med deg?" etter å ha fått den...blir vel også første telefonen som kommer å gi deg arr som standard også...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...