Gå til innhold

Mer Skate på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sist, men ikke minst, ble det snakket om Mass Effect. EA skal stå for utgivelsen av fremtidige spill, og det har hele frem til nå vært snakk om at dette skal bli en trilogi. Nå kan det imidlertid virke som om man har større planer for rollespillet.

 

– Dette vil bli en spillserie for EA i lang, lang tid fremover, sier Gibeau.

 

Dette håper jeg VIRKELIG ikke! Om EA har tenkt å melke Mass Effect navnet i mange år fremover vil nok det hele ende opp i middelmådighet, om ikke verre.

Lenke til kommentar

Det er nok Skate. som kommer til og lide i melkemaskinen.

EA så hvor populært Skate. ble og vil sikkert ha ut en toer fortest mulig og viser dermed sikkert ikke hensyn til hva utviklerne driver med å slipper dermed ut ett spill som ligner på Tony Hawk XIIIVII.

 

Når det kommer til Mass Effect har jeg såpass stor tro på Bioware at de vet akkurat når de skal stoppe, og ingen kan gjøre noe med dt.

Lenke til kommentar

De får ikke lov til å melke mass effect navnet. da svarte lister jeg ea for alltid!:)

greit nok jeg vil ha et par oppfølgere , men ikke typisk at 2015 så spiller vi mass effect 8, heller nye franchises etterhvert!

 

men mer skate er greit=) går nok et par år før den franchisen kan bli melkeprodukt!:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Sist, men ikke minst, ble det snakket om Mass Effect. EA skal stå for utgivelsen av fremtidige spill, og det har hele frem til nå vært snakk om at dette skal bli en trilogi. Nå kan det imidlertid virke som om man har større planer for rollespillet.

 

– Dette vil bli en spillserie for EA i lang, lang tid fremover, sier Gibeau.

 

Dette håper jeg VIRKELIG ikke! Om EA har tenkt å melke Mass Effect navnet i mange år fremover vil nok det hele ende opp i middelmådighet, om ikke verre.

Man kan da fortsette med den planlagte triologien, for så å gjøre noe annet i samme univers. Bioware har laget en ganske god sci-fi-verden(og de er det ikke for mange av), og det ville være litt trist om den bare skulle dø etter 3 spill.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
men mer skate er greit=) går nok et par år før den franchisen kan bli melkeprodukt!:)

 

noen år? det at du ikke kan gå av brettet i skate. er vel melking i seg selv, og ikke implementere det i ener'n er garantert en god grunn for at folk skal kjøpe toer'n om ikke tre'ern.. grøss!

 

lukter fjøs lang vei..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...