Gå til innhold

Norsk tjeneste med sosiale bokmerker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står ikke noe om at innholdet skal være på norsk, selv om språkdrakten ser ut til å skulle være på norsk. Gründeren er norsk (pluss at det drives på ett .no domene).

 

Det er ikke sikkert han har leie av nok båndbredde til å tilby dette til en større brukergruppe en Norge i første omgang.

 

Kom an gi fyren en sjanse. :)

Endret av G
Lenke til kommentar

Fin ide, men det finnes allerede en god del andre sider rundt på nettet.

 

For min del bruker jeg www.delicious.com som jeg er fornøyd med.

 

Jeg registrerte meg for å teste, men synes det ble for mange klikk for å legge til en side, jeg håper han legger inn mulighet for å ha Nettleser knapper for å legge inn nye bokmerker.

 

Samt private sider, slik at du må logge inn for å se de, slik at ikke alle ser at du har bokmerket Et alternativ til images.google.com (uten filter) :p.

 

 

Men tanken er god, vi får la den få et par måneder.

Lenke til kommentar
Jeg registrerte meg for å teste, men synes det ble for mange klikk for å legge til en side, jeg håper han legger inn mulighet for å ha Nettleser knapper for å legge inn nye bokmerker.

 

Glugg tilbyr allerede dette. Ved å logge deg inn og gå til profilsiden din, finner du informasjon om dette og en URL som du legger til som et bokmerke i din favoritt-nettleser (se etter teksten "Ditt personlige bokmerke: Glugg") -- deretter burde det være superenkelt å legge inn nye saker når du surfer på nett! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...