Gå til innhold

Macworld i bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://itavisen.no/

 

Hermer etter overskriften tilITavisen der ja..

Skulle tittelen heller vært "Macworld festet til digitale fotografi", eller hva med "Vi oppsummerer Macworld med bilder"? :) Titler skal ikke være lange og når de skal være korte og forklarende, ikke lengre enn det behøves. Da er det ikke mange utveier å velge, hvertfall ikke på denne saken... Det er ikke bevisst fra hardware.no sin side og/eller ITavisen sin side at de har 2 saker med samme tittel, det er jeg sikker på. Mange spør seg hva en skulle gjort om ikke Thomas Alva Edison hadde funnet opp lyspæren, men da er jeg sikker på at noen andre ville gjort det i stedet :) Thomas var bare først ute.
Lenke til kommentar
http://itavisen.no/

 

Hermer etter overskriften tilITavisen der ja..

 

Å kom ann.. Må da være lov å skrive Macworld i bilder uten at folk skal begynne å hyle om at man kopierer fra itavisen? ! Itavisen er somregel ikke akkurat veldig orginale selv da..

nå ble intrykket offisielt verre. om dette er lov kan vi diskutere annen gang.

 

ot,hva hadde adobe å tilby? kan creative suite 3 funke smertefritt på air?

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Mange spør seg hva en skulle gjort om ikke Thomas Alva Edison hadde funnet opp lyspæren, men da er jeg sikker på at noen andre ville gjort det i stedet :) Thomas var bare først ute.

 

Historikk

 

En rekke oppfinnere arbeidet over lang tid med glødelamper. Amerikaneren Thomas Alva Edison var oppfinneren som laget en praktisk anvendbar glødelampe sammen med et strømforsyningssystem, og han fikk dermed uforholdsmessig mye av æren for denne oppfinnelsen. Fortsatt kalles lampesokkelen med gjenger for «Edisonsokkel».

 

Den første glødelampen med bruk av glassbeholder med vakuum vi kjenner til ble funnet opp av briten Warren De la Rue i 1820. I 1854 fant tyskeren Heinrich Goebel opp en lampe som benyttet en glødetråd av forkullet bambus og som derfor var svært lik den glødelampen Edison ble kjent for. Goebels lamper hadde en levetid på flere hundre timer.

 

Beklager, måtte bare.

 

Han var ikke først ute med glødelampen, men med en glødelampe sammen med et strømforsyningssystem, så egentlig har du helt rett, om han ikke hadde gjort det, hadde noen andre, slik som at om ikke hw.no hadde brukt den overskriften hadde noen andre det. Ikke alt er kopiering her i verden.

 

Forøvrig kan jeg ikke skjønna hvorfor dem stopper med dette, personlig tror jeg det er jobs som er syk igjen, alle vet hvor mye han betyr for selskapet. Og jeg er sikker på at mange kommer bare for og høre åpningstalen hannes.

Endret av stianiquniez
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-qfohT7
http://itavisen.no/

 

Hermer etter overskriften tilITavisen der ja..

 

Å kom ann.. Må da være lov å skrive Macworld i bilder uten at folk skal begynne å hyle om at man kopierer fra itavisen? ! Itavisen er somregel ikke akkurat veldig orginale selv da..

nå ble intrykket offisielt verre. om dette er lov kan vi diskutere annen gang.

 

ot,hva hadde adobe å tilby? kan creative suite 3 funke smertefritt på air?

 

Jeg kjører CS3 og nå CS4 uten problemer på Air..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...