Gå til innhold

Resistance: Fall of Man 2 avslørt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Velkommen etter, forresten :wee:

Akkurat det der plager meg litt. Selv IT-avisen's Tore Neset poster ting tidligere enn gamer, altfor ofte. Jeg håper Gamer og Hardware sidene klarer å få ut nyhetene kjappere i tiden som kommer for det er ikke like moro å lese nyheten for 2.gang 'hver gang' man leser den her.

Men dette er vel neppe rette tråd for den slags tilbakemeldinger..

Lenke til kommentar

Slike tilbakemeldinger kan tas i en egen tråd, men jeg stiller meg litt uforstående til denne kritikken.

 

Vi kan alltid bli raskere, men vi kan ikke konkurrere med amerikanske og britiske medier, som har direktekontakt med kildene.

 

Når det gjelder denne saken er det så vidt jeg kan se bare Spillmagasinet som var før oss i Norge (med én time), og vi meldte saken før for eksempel Eurogamer.

 

Vi har forresten ikke helgevakter, og da skjer det noen ganger at nyheter som burde vært ute fredag kveld, kommer mandag morgen.

 

Men takk for tilbakemeldingene, vi forsøker alltid å bli bedre.

Lenke til kommentar

Vel. Personlig leser jeg i hovedsak Hardware Online AS nettverket sine sider og opplever derfor ikke problemet. ;) Men det kan sikkert stemme at Gamer.no må bli hakket kjappere ute med nyheter, men personlig ingen særlig erfaring med problemstillingen av den allerede enkle grunnen nevnt. Leser kun på gamer.no - når det kommer til spillnyheter ;)

 

----

Hvorfor ikke ha et forminsket bilde (som på omtaler og større artikler) i tillegg til det allerede eksisterende ingressbildet? For eksempel av omslaget på bladet, på den annen side, det er en kort artikkel og det kunne kanskje fort virket masete å ha et bilde til under det store ingressbildet.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Et av de bestselgende spillene på PlayStation 3 får sin oppfølger.

 

Les mer

 

Er dette det mest solgte spillet, eller er det bare pgr. av at det følger med maskina og dermed havner i langt flere hjem enn de som ville kjøpt det uansett?

Spørs vel hvor mnage kopier som blir solgt nå som spillet skal fortsette alene, men ser vel for meg en nedgang.

 

Og Gamer er vel langt fra å være en nyhetsside pr.idag, men heller en side med gode annmeldelser, rask video og nedlasting.

Er jo veldig hipp som happ hva som blir slått opp som nyhet her, og pr. idag er nettavisene til akersgatemafian mer frempå med å slippe nyheter ofte.

Men synes nå gamer.no er en bra side uansett jeg da ;)

Lenke til kommentar
Jeg har aldri giddet og kjøpe eneren :hrm:

Da har du gått glipp av noe!

 

Resistance 1 er rett og slett fabelaktig bra og en meget undervurdert tittel blandt mange. Faktisk ett av spillene jeg koste meg mest med i 2007 og det sier ikke lite for det var enorme mengder snacks ifjor.

 

Løp og kjøp :new_woot:

 

Sånn ellers var det vel rimelig bankers at det ville komme en oppfølger her men alltids kjekt å få det bekreftet. Gleder meg allerede jeg..

Lenke til kommentar

Deler synet til ÜberNinja her. No har eg rett nok bare prøvd demoen av det første spelet, og skal derfor vere forsiktig med å uttale meg i alt for stor grad, men spelet falt aldri heilt i smak hos meg. No som prisen på spelet har gått ned ein del bør eg kanskje gi det ein ny sjanse ut over vintaren.

Lenke til kommentar
Deler synet til ÜberNinja her. No har eg rett nok bare prøvd demoen av det første spelet, og skal derfor vere forsiktig med å uttale meg i alt for stor grad, men spelet falt aldri heilt i smak hos meg. No som prisen på spelet har gått ned ein del bør eg kanskje gi det ein ny sjanse ut over vintaren.

Aldri testet demoen jeg men regner med den er starten på spillet slik demoer pleier være. Starten på spillet er litt døllt, men det plukker seg veldig opp etterhvert synes jeg.

 

Hjelper selvsagt hvis man ikke har noe imot det 23232spillet om aliens som invaderer jorden. Personlig digger jeg slikt og storkoste meg etter som spillets historie steg frem. Selve spillingen ble også mye morsommere enn starten av spillet. Første brettet får jo spillet til og virke som ett helt normalt spill sånn midt på treet.

 

Jeg fikk spillet med i PS3-pakken og hadde egentlig ikke tenkt og spille det siden jeg hadde dårlig inntrykk av det utifra annmeldelser og slikt. Heldigvis fyrte jeg og broderen det opp i co-op bare for og se og vi ble vel sittende til kl0400 første kvelden. "bare ett brett til"-fenomenet grep tak i oss noe helt enormt.

 

Så liker man sci-fi og skytespill så er dette ett spill som virkelig bør spilles!

 

Annkomsten i Manchester og slaget som utkjempes der står igjen som ett av de mest stemningsfylte øyeblikkene i min spillhistorie(som forøvrig startet for alvor med C64 i 1986 tror jeg det var). Der følte jeg rett og slett at jeg var i krig(slik jeg innbiller meg at krig er) og det var en merkelig blanding av gåsehud og litt uvell i magen på en og samme tid. Fabelaktig art-direction, grafikk og spesiellt lyden var helt super.

 

Resistance er som nevnt tidligere en perle som altfor få har fått med seg. I hvert fall i mine øyne :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...