Gå til innhold

Gjør klar for Macworld


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper på en ny MacBook eller / og MacBook Pro, da jeg er svært interessert i å skaffe en Mac, og dual boote Mac OSX og Windows (eller eventuelt ha to harddisker, hvor jeg benytter meg av den ene når jeg vil kjøre OSX og en andre når jeg vil kjøre Windows)

 

Håper på en ny utgave som benytter seg av de nye "Penryn" prosessorene blant annet :)

Lenke til kommentar

...har lagt inn en annen post her, men henger meg på her også... :)

 

Skal kjøpe inn en Mac Mini, men er den som ligger på Apple.no så "gammel" at det kan lønne seg å vente noen måneder og se om det kommer en nyere modell? Eller kan jeg trygt kjøpe den som er tilgjengelig nå?

Lenke til kommentar
Kommer det en ny macbook pro er det stor sansynlighet for at jeg kjøper den.

 

Er det noen som har en oversikt over sider som dekker keynoten live?

 

Og gjerne med litt grei oppløsning og lydkvalitet :p

 

Jeg trur ikke det kommer noen live video dekning, men jeg tenkte på live dekning med bilder og tekst.

Lenke til kommentar
Men hva om MacBook'en blir oppgradert, og koster mer da?

Har så vidt råd til den nåværende :p

Og om de røper at en ny er på vei. Hvor lang tid tror dere det kan ta før den er til salgs?

 

Hva slags spesifikasjoner er det på den du vurderer da?

Du kan spare MYE på å velge minst mulig RAM og harddisk, og heller kjøpe 4GiB RAM og harddisk separat og putte de inn selv.

 

Apple krever sinnssykt mye for å oppgradere RAM og harddisk for deg, spesielt RAM

Lenke til kommentar
Men hva om MacBook'en blir oppgradert, og koster mer da?

Har så vidt råd til den nåværende :p

Og om de røper at en ny er på vei. Hvor lang tid tror dere det kan ta før den er til salgs?

 

Apple store norge skifter nok med en gang, men butikker som elkjøp og mpx har nok de gamle modellene i salg litt til vil jeg tro.

 

Eventuelt bestill på mpx nå og avbestill etter macworld om de kommer med noe annet du vil ha

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...