Gå til innhold

Demo av Kane & Lynch: Dead Men (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har spillet selv.. Det er ikke verdens beste spill. Men det er ikke så dårlig heller. Det har en del bugs. Kuler kan noen ganger gå gjennom veggen/cover mens andre ganger kan et hjørne du har skutt i stykker fortsatt gi dekning for fiender (gjemmer seg bak usynlig vegg) osv.

 

Kamera er litt uvant å vende seg til og når man spiller coop splitter den på midten loddrett ned i steden for vannrett på tvers som vi er vant til. Dette fører til at man må snu seg en del for å se alt området.

Men jeg synes det er gøy, og hvis man samarbeider godt så er det enkelt å greit moro. Jeg ser på det som gjennomskuring til Army of Two og håper at de klarer å få til de tingene Kane & Lynch feilet på.

 

Jeg synes igrunn at historien er spennende og fengende. Skjønner igrunn ikke alle klagene. Nå skal det sies at jeg har ikke fullført spillet enda da jeg bare spiller i coop med et par kamerater men er ganske nær slutten.

 

 

jeg synes igrunn at spillet har fått mye ufortjent negativ oppmerksomhet. Jeff Gerstman slaktet aldri spillet så ekstremt som folk skal ha det til. Han ga det en middelmådig karakter. Og det er det det er. Et middelmådig spill. Et forsøk på nye ting hvor noe funker bra og andre ting ikke fullt så bra. Legg på litt bugs som kan bli irriterende og ødelegge den helhetlige opplevelsen.

 

Hva som er grunnen til at Jeff fikk sparken fra gamespot får vi sannsynligvis aldri vite. Ja det virker litt suspekt at det skjedde samtidig som eidos ville trekke reklamekampanjen sin. Det kan ha vært det berømte glasset som rant over. Og det kan ikke være Kane & Lynch sin feil. jeg velger heller å tro på det andre gamespot skribenter hinter til og det er press fra Cnet (eier av gamespot) om mer vennlig innstilling til de som betaler regningene)

Og det var ikke spesielt god håndtering fra Eidos sitt PR panel å ta kommentarer fra tidlig preview av spillet og slenge på hva som ser ut som 5 av 5 stjerner fra kotaku o.l. sider.

 

Men, er du ute etter litt moro sammen med en kamerat (eller alene for den saks skyld) så kan jeg godt anbefalle Kane & Lynch hvis du allerede har spillt gjennom andre store titler fra i høst. Det er hvertfall verdt å plukke opp for 199-299 om et halvt år++.

Lenke til kommentar

Spilt igjennom dette en gang på co-op, syns det var fantastisk morsomt. Var litt stress i starten, og syns ikke karene var de mest stødige på hånden. Men, tross alt er de "over the top" og at den ene popper piller som godteri legger vel ikke opp til at de er særlig stødig lengre.

 

Det revolusjonerer nok ikke sjangeren, men selv syns jeg det var ganske moro. Ikke årets spill, men ikke årets værsting heller.

Lenke til kommentar

Virker som folk har spilt forskjellige spill for 50% ELSKER spillet mens 50% hater det igjen. Ettersom han ovenfor sier det er dårlig grafikk og dårlig sikte så må det være noe feil med enkelte sine maskiner. For styringen er AKKURAT likedan som andre tredjeperson spill. Har full kontroll her og kan ta headshot på 0.5 sekund.

 

Grafikken er på nivå med Call of Duty 4 med utrolig bra detaljnivå. Eneste negative jeg finner med spillet er lydene, får en slags metallklingre lyd som er litt irritabelt.

Nå sitter jeg med 8800 Ultra så jeg får jo tatt ibruk det nyeste som er av teknologi så kan ha noe med det å gjøre. For dette ser JÆVLIG bra ut.

Lenke til kommentar
Virker som folk har spilt forskjellige spill for 50% ELSKER spillet mens 50% hater det igjen. Ettersom han ovenfor sier det er dårlig grafikk og dårlig sikte så må det være noe feil med enkelte sine maskiner. For styringen er AKKURAT likedan som andre tredjeperson spill. Har full kontroll her og kan ta headshot på 0.5 sekund.

 

Grafikken er på nivå med Call of Duty 4 med utrolig bra detaljnivå. Eneste negative jeg finner med spillet er lydene, får en slags metallklingre lyd som er litt irritabelt.

Nå sitter jeg med 8800 Ultra så jeg får jo tatt ibruk det nyeste som er av teknologi så kan ha noe med det å gjøre. For dette ser JÆVLIG bra ut.

 

 

Kan ha sammenheng med at mange som misliker det har spilt det på konsoll. Jeg har selv det på x360 og styringen var litt å vende seg til. En ting dette spillet ikke hadde som de fleste konsoll spill er en form for auto sikting. (som i cod4 hvor crosshair flytter seg til body'n når man er i nærheten av fienden. Dette skjer ikke i K&L som kanskje er det sm er uvant og ødelegger for mange av de som spiller på konsoll.)

 

Grafikkmessig synes jeg det er bra, ikke på høyde med hva Cod4 klarte på 360 men helt greit. Men det kan sikkert hende det ser like bra ut på PC.

 

(har kjøpt alle multiplatform titler fra i fjor på konsoll istedet for pc da jeg brukte min kasse for ny pc på panasonic 42pv70 (42" plasma) og hjemmekino istedet da endel pc titler viktige for meg ble utsatt (viktigst deriblant AoC) og konsoll lineup'n var ekstrem (viktigst: halo3, mass effect samt endel multiplatform).

Men skal bygge meg ny pc nå når nvidia kommer ut med den ny 9800 serien sin, og da blir det nok mer blandet med pc/konsoll spill igjen. )

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...