Gå til innhold

Våre favorittmobiler: Del 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv T39m, som har 5 tekstlinjer, men ellers ganske lik T28. Dette er telefonen jeg bruker når de nye mobilene er inne til reperasjon. Tok den fra guttungen som hadde brukt den som lekemobil i nesten et år, når K800i døde. Trengte ikke lade batteriet en gang :new_woot:

Fantastisk telefon. Og hvilket design. Bare litt mer tungvindt å tekste og bruke kalender m så liten skjerm.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som savner T68i her? Greit nok de refererer til den, men den burde virkelig ha en plass på listen? Telefonen var jo sinnsykt bra... Har ikke opplevd noen telefoner i ettertid som har hatt samme kvaliteten.

 

Hva med Nokia 3310/3330, som ihvertfall slik jeg husker det var en av de første telefonene for ungdom som ikke kostet noe helt sykt, men hadde det man trengte.

 

Nokia 3210?

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som savner T68i her? Greit nok de refererer til den, men den burde virkelig ha en plass på listen? Telefonen var jo sinnsykt bra... Har ikke opplevd noen telefoner i ettertid som har hatt samme kvaliteten.

 

Hva med Nokia 3310/3330, som ihvertfall slik jeg husker det var en av de første telefonene for ungdom som ikke kostet noe helt sykt, men hadde det man trengte.

 

Nokia 3210?

 

Har du i det hele tatt lest hva det står?

Det står at det er journalistenes favorittmobiler. Ingen krav er satt for hvilke vi får velge, det er bare de vi har likt godt oppigjennom tidene...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...