Gå til innhold

Bungie satser på én konsoll (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra at Bungie ikke går for multiplattform da. Da sørger de for en så bra spillopplevelse som overhodet mulig på èn konsoll! Såklart, multiplattform er en god ting, men da er spillene gjerne mindre gjennomført enn hva de er hvis de er primært for èn konsoll.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Du får rulle så mye med øynene så mye du vil, men PPC-plattformen VAR bra i "børjan". dessverre er det ikke slik at det beste alternativet seirer, noe som det finnes mange eksempler på.

 

Hvilke ting og tang som har mest "skinnende" stjerner i min bok burde jeg strengt tatt for lov til å ytre uten at du skal komme med flåsete angrep på dette.

 

Tilbake på emnet: Synes avgjørelsen om en plattform er ganske fornuftig. Er per dags dato urealistisk å tro at en kan få et like bra og glattpolert spill når det lanseres på flere plattformer enn når det fokuseres på en.

Lenke til kommentar

Flåsete fordi du mener de burde ha satset på en platfom med lav prosentandel brukere og en cpu arkitektur som var og har alltid vært lite utbredt hos ola konsument?

 

ontopic: Synes det er helt greit at de holder seg til en plattform.

Er alt for mange spill som har blitt dårlig fordi produsentene må mekke flere versjoner av et spill, med det sluttresultat at ingen blir så bra de kunne ha vært.

Endret av AllFather
Lenke til kommentar
Flåsete fordi du mener de burde ha satset på en platfom med lav prosentandel brukere og en cpu arkitektur som var og har alltid vært lite utbredt hos ola konsument?

 

ontopic: Synes det er helt greit at de holder seg til en plattform.

Er alt for mange spill som har blitt dårlig fordi produsentene må mekke flere versjoner av et spill, med det sluttresultat at ingen blir så bra de kunne ha vært.

 

Irriterende nesten at man skal ha flere konsolltyper, ihvertfall PS3 og XBOX 360, da de i prinsippet klarer å kjøre spill omtrent like bra, det er bare politikk og penger som avgjør hvilken konsoll de forskjellige "unike" spillene ender opp hos.

 

Egentlig kunne man like gjerne laget en slags "konsollstandard", som gjorde at hvem som helst kunne produsere "boksene", men at de måtte tilfredsstille visse krav for å bli klassifisert som konsollstandard 1.0, 2.0, 3.0 etc.. Dvs, i praksis dreier jo dette seg om litt modifiserte PC-er, med et eller flere "konsoll OS". Spill osv måtte da oppgi hvilken konsollstandard de minst måtte ha for og støttes, nye konsollstandarder kunne kanskje kommet ca hvert 4-5 år... Sony, Microsoft, Nintendo etc får da penger for konsoll OS'et sitt, håndkontroller, live-tjenester etc ++

 

Fri konkurranse, alle spill til alle "plattformer" osv osv.. 1 boks i stuen, som kan brukes til "alt". Alle typer konsollspill(om man ønsker å kjøpe alle konsoll OS), musikk, film...

 

Utopi, kanskje, men det hadde vært bedre for alle, på tide å skille hardware fra innhold.

Endret av oysteini
Lenke til kommentar
Flåsete fordi du mener de burde ha satset på en platfom med lav prosentandel brukere og en cpu arkitektur som var og har alltid vært lite utbredt hos ola konsument?

Hei Einstein,

 

Du vet ikke tilfeldigvis hvilken CPU-arkitektur din kjære Xbox360 har?

 

 

Hei Sadam.

Tror selv folk med din begrensede kunnskap greier å se forskjell på en pc og en spillkonsoll.

|edit| Hva "kjære xbox 360? i motsetning til deg er jeg ikke fanatisk tilhenger av det ene eller andre, noe som du ikke kan si med ditt "internet handle".

Endret av AllFather
Lenke til kommentar
Tja bedre for de med xbox 360 helt klart, da ekslusive titler som oftes blir bedre.

men ikke noe stort tap for oss andre, halo er ikke akkurat så wow som noen skal ha det til, finnes mange fler bedre fps spill

Det er en smak sak. Jeg for min del synes Halo spillene er blandt de beste FPS spille jeg har spilt.

Lenke til kommentar
Tja bedre for de med xbox 360 helt klart, da ekslusive titler som oftes blir bedre.

men ikke noe stort tap for oss andre, halo er ikke akkurat så wow som noen skal ha det til, finnes mange fler bedre fps spill

Det er en smak sak. Jeg for min del synes Halo spillene er blandt de beste FPS spille jeg har spilt.

Jeg er også veldig enig her, det er sinnsyk stemning med 8 stykker på to tver og Cath the flag i samme lille rommet. Den opplevelsen får du ikke på mange andre spill skal jeg si deg. Vi lå på 4-4 i flagg og begge lagene var på vei med det siste... Da våkna foreldrene i to etasjer over oss :D

Lenke til kommentar
Bra at Bungie ikke går for multiplattform da. Da sørger de for en så bra spillopplevelse som overhodet mulig på èn konsoll! Såklart, multiplattform er en god ting, men da er spillene gjerne mindre gjennomført enn hva de er hvis de er primært for èn konsoll.

 

Helt enig. Ekslusive spill er ofte et hakk bedre enn multiplattform

Lenke til kommentar
Tja bedre for de med xbox 360 helt klart, da ekslusive titler som oftes blir bedre.

men ikke noe stort tap for oss andre, halo er ikke akkurat så wow som noen skal ha det til, finnes mange fler bedre fps spill

Men ingen spel er meir moro å spele enn HALO!!!!

 

Som den 360 "nerden" jeg er må jeg nok si at Halo 3 er verdens største skuffelse som noen gang er laget i mine øyne.

Regnet med at det skulle bli bedre enn Gears of War som er en klar sekser, men neida. En tynn toer får det hos meg.

 

Ellers er det jo bra at de konsentrerer seg om en konsoll og da 360. Kanskje vi slipper at spill skal bli utsatt så ofte da?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Tja bedre for de med xbox 360 helt klart, da ekslusive titler som oftes blir bedre.

men ikke noe stort tap for oss andre, halo er ikke akkurat så wow som noen skal ha det til, finnes mange fler bedre fps spill

Men ingen spel er meir moro å spele enn HALO!!!!

 

Som den 360 "nerden" jeg er må jeg nok si at Halo 3 er verdens største skuffelse som noen gang er laget i mine øyne.

Regnet med at det skulle bli bedre enn Gears of War som er en klar sekser, men neida. En tynn toer får det hos meg.

 

Ellers er det jo bra at de konsentrerer seg om en konsoll og da 360. Kanskje vi slipper at spill skal bli utsatt så ofte da?

 

gears of war bare 6/10? fett! men det var jo egentlig ganske mye for å være et så dårlig spill :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...