Gå til innhold

Nokia utsetter N-Gage


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror aldri dette vil så an uansett. Folk liker spill som Quardapop, 5-på-rad, tetris, Pacman og andre enkle og gratis spill. Disse spillene fungerer jo bare til enkelte mobiltelefoner, og så koster de penger. Jeg tror derfor at mange flere heller velger å spille de vanlige spillene som er gratis :)

Lenke til kommentar

Folk betaler jo 30/50 kr for et mobilspill allerede, hva er galt med å betale 3 ganger mer og få 10 ganger bedre spill. Vi vet jo at kvaliteten på javaspill generelt suger til de grader, selv om det finnes noen få unntak.

 

Hvis nokia er med på å kvalitetssikre spill, og godkjenne leverandørene slik som det skjer i konsollverdenen tror jeg det kan bli ganske så bra.

 

Er tross alt bedre enn å drasse på psp/ds itillegg til mobilen.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig skuffende fra Nokia (forresten, hvor blir det av N95 8GB?!), men bedre med bittelitt utsettelse enn bugete produkt. Vi har venta fra big bang til nå, kan takle noen uker til. Da dette ikke er noe stort og velkjent (ennå?) har de lite å tape på en utsettelse uansett, tydelig at N-gage satsingen skal gjøres over lang tid og ikke med noe pang-start.

 

Enig i at enkle, gjerne todimensjonale, spill fortsatt er best på enheter uten stor skjerm og ordentlig styrespak/mus, men tror likevel markedet for mobilspill er der.. Jeg digger i hvert fall LocoRoco til PSP mer enn noe annet jeg har spilt på telefon. Håper derfor på nye produkter som er kreative og underholdende, ikke bare mini-versjoner av de ordentlige spillene.

 

Maskinvaren er her, wlan har man fler og fler steder, og prisen på mobiler med høy lagringsplass vil synke lavt lavt i 2008. Tror dette kan bli bra med tiden :)

Lenke til kommentar

Ang. N95 8 GB kommer det kanskje en liten sending til oss i nord før jul. Muligens ikke før i januar.

Når det gjelder N-gage har det ikke tatt av med egne mobiler før og tror heller ikke det kommer til å gjøre det. De skal ha creds for at Fifa 08 og bilspillet er artig, men flertallet har en PSP eller DS når det kommer til slike spill og en mobil kan ikke stille opp mot i slik konsoll per dags dato hvertfall.

Dette blir vel for spesielt interesserte akkurat som da brødskiva kom. (N-gage hvis noen lurer :p)

Lenke til kommentar
men flertallet har en PSP eller DS når det kommer til slike spill og en mobil kan ikke stille opp mot i slik konsoll per dags dato hvertfall.

Har PSP og har periodevis hatt DS. Aldri tatt med meg DS'en den lille tiden på vei til jobb, samme med PSP. Greit nok til lange turer der det er planlagt, men har aldri hatt plass til en sånn i lomma. Mobilen derimot er med overalt ca..

 

Regner med at det er enkelte andre omtrent som meg der, som gjerne har PSP/DS og setter pris på det, men ikke har den med overalt. Ofte noen ventende minutter her og der som kan spilles bort på en mobil :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...