Gå til innhold

Kulturo: Helgens anbefalinger - uke 36


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er fullt enig i at Matrix 2 og 3 er noe møl. Det var virkelig bare eneren som var en god og troverdig film. Toeren ble jo sett da man hadde forhåpeninger om at den kunne måle seg med eneren. Det gjorde den absolutt ikke. Det var rett og slett en film med rent fokus på action-scenene og ikke annet. Treeren så jeg jo for å få sett avslutningen på historien. Denne filmen var litt bedre, men kunne alikevel ikke måle seg med den fantastiske eneren. :no:

 

Når det gjelder de to andre filmene her skal jeg lese litt om de før jeg eventuelt bestemmer meg for et kjøp eller ikke. Men som alltid er disse helgeanbefalingene gull verdt.

Lenke til kommentar

Tror de fleste som har sett 28 Days Later og 28 Weeks Later (spesielt mange av mine britiske venner) synes den første filmen var hakket bedre enn etterfølgeren. Jeg er litt enig, p.g.a. den virker grovere og det er jo mer uvitenhet om det som skjer/kommer til å skje gjennom filmen. Denne forklarelsen kan vel gjelde for en hel rekke med filmer som får etterfølgere, men 28 Days Later føltes bare "riktig" i forhold til den andre filmen. Vanskelig å forklare... :hmm:

Lenke til kommentar
Kan anbefale Shooter. En av de bedre actionfilmene jeg har sett de siste årene.

9447065[/snapback]

 

Ja, jeg vet, en merkelig undervurdert tittel i pressen, jeg måtte nesten le når et magasin faktisk ga denne en god karakter, og møkkefilmen sunshine den karakteren den fortjente, folk sendte inn leserbrev og hisset seg opp, påsto at sunshine var intelligent og greier :)

 

Men over til shoother, drivende ogd, og ganske kompromissløs action, jeg likte den godt.

 

AtW

Lenke til kommentar
Kan anbefale Shooter. En av de bedre actionfilmene jeg har sett de siste årene.

9447065[/snapback]

 

Ja, jeg vet, en merkelig undervurdert tittel i pressen, jeg måtte nesten le når et magasin faktisk ga denne en god karakter, og møkkefilmen sunshine den karakteren den fortjente, folk sendte inn leserbrev og hisset seg opp, påsto at sunshine var intelligent og greier :)

 

Men over til shoother, drivende ogd, og ganske kompromissløs action, jeg likte den godt.

 

AtW

9447298[/snapback]

 

 

Ja, jeg og var overrasket over at jeg hadde ikke hørt om den i det hele tatt før jeg så den på kino. Veldig bra action syntes både jeg, brodern og kamerater av meg som var med.

 

 

On Topic så fikk jeg lyst til å se Matrix i kveld.. Tror jeg gjør det :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg så Matrix II i går og storkoste meg. Jeg bare stordigger den franske scenen med den påfølgende biljakten. Storslått. 2eren er bedre enn 3eren. 3eren har maskinene som graver og Zion som jeg synes er urkjedelig. Med 2eren friskt i minne, så kan jeg huske hun indiske jenta på togstasjonen, episk slåssing på slutten, litt Bane og litt The Source. Tror jeg må se 3eren alikavel... :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...