Gå til innhold

Hjelp for de som har lyst på jap PSN!


S-r-ex

Anbefalte innlegg

Etter å ha fått elending mye lyst på demoen til Folklore (jap Folksoul), fikk jeg nok av utvalget til Eu store, og fikk meg en jap og US konto. Søkte på google og fant denne guiden: http://www.japanesepsn.com/ Prøvde Folklore og må si at nå kan 360-eiere bli meget misunnelige! Har også prøvd Bacterius, som er ganske likt Blast Factor, men noe annet gameplay.

 

For US, bruk Minneapolis, Minnesota, zip code 55416 for å få det garantert riktig (takk gud for bilder på wikipedia). Fikk ned R&CF:TOD og Heavenly Sword trailere fra US og DMC4 videoer fra jap :thumbup:

 

EDIT: Fra jap PSN kan man også laste ned noen gratis PSP-spill, demoer vet jeg ikke, har ikke PSP og kan ikke en piss japansk utenom arrigato, konichiwa og urusei (takk, hallo og hold kjeft). Vet ikke engang om det er stavet riktig...

 

EDIT 2: På stedet der du skriver in navnet, skriver du bare navnet ditt begge ganger med vanlige tegn.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter å ha fått elending mye lyst på demoen til Folklore (jap Folksoul), fikk jeg nok av utvalget til Eu store, og fikk meg en jap og US konto. Søkte på google og fant denne guiden: http://www.japanesepsn.com/  Prøvde Folklore og må si at nå kan 360-eiere bli meget misunnelige! Har også prøvd Bacterius, som er ganske likt Blast Factor, men noe annet gameplay.

 

For US, bruk Minneapolis, Minnesota, zip code 55416 for å få det garantert riktig (takk gud for bilder på wikipedia). Fikk ned R&CF:TOD og Heavenly Sword trailere fra US og DMC4 videoer fra jap  :thumbup:

 

EDIT: Fra jap PSN kan man også laste ned noen gratis PSP-spill, demoer vet jeg ikke, har ikke PSP og kan ikke en piss japansk utenom arrigato, konichiwa og urusei (takk, hallo og hold kjeft). Vet ikke engang om det er stavet riktig...

 

EDIT 2: På stedet der du skriver in navnet, skriver du først nanvet slik du ville skrevet det, der du skal skrive med vanlige tegn, de same der du skriver om igjen.

 

PS: beklager hvis dette er postet før, tenkte det var nyttig uansett.

9062578[/snapback]

 

da var det gjort :p er det flere en den europeiske amerikanske og asiatiske? ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Ja, det vil jeg si, iogmed det at US og JP får spillene en god del før oss tapere i eu, så får de også en demo før oss :p dette er sikkert ikke grunnen, men i mine øyne er det slik :p

de får det vel før siden vi i europa har mange kresene land som skal ha det dubbet om til deres språk, hadde alt bare kommet på engelsk så hadde vel det kommet ut likt her i europa som i asia og USA

Lenke til kommentar

Skjedde noe rart med rachet and clank demoen jeg lastet ned fra US PSN, den ble på norsk!! Dubbet og all ting. Er det andre som også har fått det slik? Syns egentlig det var ganske kvalmt at de har dubbet det.

 

Edit: Kan være skrivefeil, sorry.

Endret av Tom-i-hue
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...