Gå til innhold

Flere "Extras" kommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, ja, det tar jo fort et halvår å utvikle et pålitelige program av typen poker.... Framstår for å være helt ærlig som en rimlig tynn unnskyldning. Når det har sagt, så har de viktigere ting å fikse enn disse ekstra-programmene. Mitt håp er at de driver å jobber med neste versjone av OSet, og at det faktisk blir en del reelle forbedringer denne gangen.

 

AtW

Lenke til kommentar
Haha, ja, det tar jo fort et halvår å utvikle et pålitelige program av typen poker.... Framstår for å være helt ærlig som en rimlig tynn unnskyldning. Når det har sagt, så har de viktigere ting å fikse enn disse ekstra-programmene. Mitt håp er at de driver å jobber med neste versjone av OSet, og at det faktisk blir en del reelle forbedringer denne gangen.

 

AtW

8991654[/snapback]

Poker? Ehm... Det er da vitterlig DreamScene og de 20 ekstra språkpakkene som har latt vente på seg.

Lenke til kommentar
Haha, ja, det tar jo fort et halvår å utvikle et pålitelige program av typen poker.... Framstår for å være helt ærlig som en rimlig tynn unnskyldning. Når det har sagt, så har de viktigere ting å fikse enn disse ekstra-programmene. Mitt håp er at de driver å jobber med neste versjone av OSet, og at det faktisk blir en del reelle forbedringer denne gangen.

 

AtW

8991654[/snapback]

Poker? Ehm... Det er da vitterlig DreamScene og de 20 ekstra språkpakkene som har latt vente på seg.

8991888[/snapback]

 

Poenget er at disse ekstraene ikke er så ekstremt avanserte, så at man skal bruke over et halvår for å få god kvalitet virker noe tynt.

 

AtW

Lenke til kommentar
Poenget er at disse ekstraene ikke er så ekstremt avanserte, så at man skal bruke over et halvår for å få god kvalitet virker noe tynt.

 

AtW

8991913[/snapback]

Leste innlegget ditt feil. Er helt enig med deg. April/Mai hadde vært forståelig, "kanskje høsten 2007" gir mer uttrykk for prioriteringsvansker i Microsoft.

Lenke til kommentar
Haha, ja, det tar jo fort et halvår å utvikle et pålitelige program av typen poker.... Framstår for å være helt ærlig som en rimlig tynn unnskyldning. Når det har sagt, så har de viktigere ting å fikse enn disse ekstra-programmene. Mitt håp er at de driver å jobber med neste versjone av OSet, og at det faktisk blir en del reelle forbedringer denne gangen.

 

AtW

8991654[/snapback]

De offisielle betatesterne av Vista ble også invitert til å være betatestere av Windows Ultimate Extras. Dette betaprogrammet ble stoppet etter relativt kort tid (i februar/mars så vidt jeg husker), så det kan ikke være mye tid de har brukt på å feilsøke disse programmene.

Lenke til kommentar

"Ifølge Goffe ligger en del av forklaringen på sen levering i at Microsoft er opptatt av kvalitet - det tar tid å utvikle sikre og pålitelige programmer."

 

Jada... Problemet er at et slikt utsagn fra Microsoft ikke står til troende. Kvalitet er et fremmedord i det selskapet. Jeg minner bare om at de ikke satte fokus på sikkerhet i Windows før lenge etter at XP kom i 2001 - og da hadde de laget operativsystemer i hvertfall i 19 år allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...