Gå til innhold

Demo av Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert spennende for de som gidder å laste ned. personelig så gidder jeg ikke laste ned flere ting fra gamer.no. Ettersom de gikk over til torrent så har liksom alt blitt helt på trynet. Håper egentlig at det er flere som mener det samme som meg, så kanskje gamer.no skifter tilbake til FTP med full båndbredde.

 

Gi meg tilbakemelding på spillet da :)

Endret av Barkster
Lenke til kommentar

Er dette 3ps spill? De videoene jeg har sett av 360 versjonen har vært i det... håper for guds skyld det kan spilles i fps... gidder ikke å laste ned demoen siden jeg har så dårlig båndbredde at det ikke går å spille over nett, men det skal kjøpes når det kommer i butikk :D 1`ern var eksepsjonelt bra syntes jeg....

Lenke til kommentar
Er dette 3ps spill? De videoene jeg har sett av 360 versjonen har vært i det... håper for guds skyld det kan spilles i fps...  gidder ikke å laste ned demoen siden jeg har så dårlig båndbredde at det ikke går å spille over nett, men det skal kjøpes når det kommer i butikk :D 1`ern var eksepsjonelt bra syntes jeg....

8809062[/snapback]

 

Det er nok førsteperson dette her. Og godt er det.

Lenke til kommentar
Sikkert spennende for de som gidder å laste ned. personelig så gidder jeg ikke laste ned flere ting fra gamer.no. Ettersom de gikk over til torrent så har liksom alt blitt helt på trynet. Håper egentlig at det er flere som mener det samme som meg, så kanskje gamer.no skifter tilbake til FTP med full båndbredde.

 

Gi meg tilbakemelding på spillet da :)

8808816[/snapback]

 

 

Kansje du burde beskrive hva som er helt på trynet, så setter de sikkert pris på det.

 

Virker som de aller fleste er veldig fornøyd med Torrent, så tviler sterkt på det vil bli fjernet.

 

Selv laster jeg med 550-700KB/sek på en 6000 linje, blir ikke stort bedre en det.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Hvorfor blir nesten alle tråder med demonedlastinger fyllt opp med poster som forteller hvor raskt hver enkelt får hentet ned fila?

Er det ikke bedre å diskutere selve spillet enn om man får 450 eller 528kB/sek?!

Jeg finner som regel på noe annet p gjøre enn kikke på nedtellingen når jeg laster ned noe. Om det tar 8 eller 15 minutter så kommer du på det samme.

Lenke til kommentar

Ja dette bød allerede på masse koselige problemer. Først og fremst nekter demoen meg å endre texture-instillingen fra Medium til High. Jeg setter den til High, og da får jeg opp en beskjed-boks som sier "This may not be optimal for performance". Der får jeg valget mellom å trykke på Yes eller No. Samme hva jeg trykker på, setter instillingen seg tilbake til Medium.

 

Dessuten får jeg hele tiden melding om at MP-serverne kjører en annen versjon enn den jeg har, når jeg prøver å joine en server. Spillet foreslår å installere patchen som vistnok skal ha kommet. Jeg finner den ikke noe sted på nett, og in-game installasjonen av patchen fungerer visst heller dårlig. Hver gang jeg starter spillet opp på ny, får jeg melding om at "en ny patch har kommet".

 

EDIT: Noe så smart. Det viste seg at jeg hadde lite plass på E-disken, hvor spillet er installert, og hver gang patchen ble installert, ble den visst ikke installert likevel (til tross for at jeg fikk den rette meldinga på slutten; "patch successfully installed". Jaja, ryddet litt plass, og nå gikk det fint.

 

Spillet har omtrent samme grafikk som det første GRAW, og jeg hadde ingen problemer med å kjøre det. Hadde faktisk ikke et eneste FPS-drop. FPS'en holdt seg fint over 30-40 til enhver tid.

 

Ellers må jeg si at FoV'en er helt horribel. Om mulig verre enn i 1'ern. Hvorfor kan den ikke bare være normal, slik som i andre spill? Blir nesten kvalm når jeg spiller, fordi alt er så "inn-zoomet".

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Hvorfor blir nesten alle tråder med demonedlastinger fyllt opp med poster som forteller hvor raskt hver enkelt får hentet ned fila?

Er det ikke bedre å diskutere selve spillet enn om man får 450 eller 528kB/sek?!

8810871[/snapback]

Helt korrekt. Det er veldig hyggelig med skryt for hastigheten vår, men det er unødvendig med samme remse hver eneste gang en demo slippes. Ta det heller under "Tilbakemeldinger, ris og ros (Gamer.no)". Vi pleier å slette slike innlegg hvis det blir i overkant mye i demotrådene, og gjør ingen unntak i denne tråden heller.

 

Sikkert spennende for de som gidder å laste ned. personelig så gidder jeg ikke laste ned flere ting fra gamer.no. Ettersom de gikk over til torrent så har liksom alt blitt helt på trynet. Håper egentlig at det er flere som mener det samme som meg, så kanskje gamer.no skifter tilbake til FTP med full båndbredde.

8808816[/snapback]

Det er enorm pågang på vår nedlastingstjeneste, så vi måtte gå over til BitTorrent for noen måneder siden for å sikre oss mot skyhøye regninger. Samtidig satte vi opp FTP-serveren med maks. utgående hastighet på ca. 240 KB/s.

 

Men det virker som om svært få deler din oppfattelse av en dårlig hastigheten på BitTorrent. Slik jeg ser det er det heller motsatt. Brukere skryter hastigheten opp i skyene (blant annet i 10 fjernede innlegg i denne tråden). Vi har dessverre ikke anledning til å tilby andre typer nedlastingsmåter.

 

Men det hadde vært fint å få litt mer detaljert tilbakemelding fra deg i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=771891 Andre brukere med samme problem må gjerne også gi innspill der.

Lenke til kommentar
Hvorfor blir nesten alle tråder med demonedlastinger fyllt opp med poster som forteller hvor raskt hver enkelt får hentet ned fila?

Er det ikke bedre å diskutere selve spillet enn om man får 450 eller 528kB/sek?!

Jeg finner som regel på noe annet p gjøre enn kikke på nedtellingen når jeg laster ned noe. Om det tar 8 eller 15 minutter så kommer du på det samme.

8810871[/snapback]

 

 

Vell, jeg vet hva du mener, men jeg tok det som et eksempel for å bevise for han at det gikk som det suste.

 

Over til demoen, Alt som har kommet etter Ghost recon+ ekspansjon er noe svada møl! GRAW2 er intet untak.

 

Så Innloggingen trengte gamespy accounten aktiv, siden jeg ikke husket brukernavnet ba jeg dem sende mail. Da fikk jeg jammen en mail fra ubi.com, om hva bruker navn og passordet mitt på ubi.com er.

Hvor AMATØR går det ann å bli?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Blir fætt å prøve dette, Single Player demoen gikk smertefritt på fullt, så dette blir sikkert enda bedre! Elsker multiplayer! :)

8810313[/snapback]

 

Single Player demo? Hvor da? Har ikke hørt noe om det. Link anyone? :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...