Gå til innhold

NGT utvider ADSL-tilbudet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke jeg er kunde stort lengre hos ventelo gitt. 3200/640 til 399 ikke fristende og fortsette med det, når man kan få 4000/1000 til 398 :D

 

Det som suger mest er at da ventelo økte hastigheten på den linja hadde jeg akkurat bindet meg og jeg spurte om hva som ville skje med min hastighet? Dette var i november eller no, og jeg sa jeg ville binde meg på nytt med nye hastigheten og fikk svaret neida trenger ikke det du får snart mail om den nye hastigheten. Har ikke hørt en dritt jeg, og dette er ca 5 måneder siden :nei::thumbdown:

 

Nei tror nextgentel er tingen har hatt det før og aldrig noe tull for min del i hvertfall

Lenke til kommentar
Tror ikke jeg er kunde stort lengre hos ventelo gitt. 3200/640 til 399 ikke fristende og fortsette med det, når man kan få 4000/1000 til 398 :D

 

Det som suger mest er at da ventelo økte hastigheten på den linja hadde jeg akkurat bindet meg og jeg spurte om hva som ville skje med min hastighet? Dette var i november eller no, og jeg sa jeg ville binde meg på nytt med nye hastigheten og fikk svaret neida trenger ikke det du får snart mail om den nye hastigheten. Har ikke hørt en dritt jeg, og dette er ca 5 måneder siden :nei:  :thumbdown:

 

Nei tror nextgentel er tingen har hatt det før og aldrig noe tull for min del i hvertfall

8104968[/snapback]

 

 

Så legg på en skarve hundrelapp og få 20/1mbit :)

 

 

Ingen kan gå over til NGT frivillig... ikke uten å beholde en Telenor/Ventelo-linje som backup-linje i det minste.

Lenke til kommentar
Hm får håpe Telenor følger opp også.

 

Men si meg er det teoretisk umulig å få mer enn 1000kbit opp til og med på ADSL2, eller er det bare teleselskapene som absolutt ikke prioriterer det ?

8104951[/snapback]

1 mbit opp er maks ADSL-standarden greier. ;)

Frister dette ja, men jeg går ikke på denne... husk hvor mange klager NGT har!

Lenke til kommentar
Tror ikke jeg er kunde stort lengre hos ventelo gitt. 3200/640 til 399 ikke fristende og fortsette med det, når man kan få 4000/1000 til 398 :D

 

Det som suger mest er at da ventelo økte hastigheten på den linja hadde jeg akkurat bindet meg og jeg spurte om hva som ville skje med min hastighet? Dette var i november eller no, og jeg sa jeg ville binde meg på nytt med nye hastigheten og fikk svaret neida trenger ikke det du får snart mail om den nye hastigheten. Har ikke hørt en dritt jeg, og dette er ca 5 måneder siden :nei:  :thumbdown:

 

Nei tror nextgentel er tingen har hatt det før og aldrig noe tull for min del i hvertfall

8104968[/snapback]

 

 

Så legg på en skarve hundrelapp og få 20/1mbit :)

 

 

Ingen kan gå over til NGT frivillig... ikke uten å beholde en Telenor/Ventelo-linje som backup-linje i det minste.

8104976[/snapback]

 

Dårlig kundeservice, vertfall før!

 

Jeg har aldri hatt så lav ping med min DSL linje fra NGT når jeg sammenligner pingen jeg hadde hos Telenor og BlueCom. Jeg er vertfall stårlendes fornøyd med NGT!

Lenke til kommentar
ADSL 2500      2500 / 1000 374 kr 301 kr

ADSL Mega 2500    2500 / 1000 374 kr 309 kr

 

Kan noen forklare meg hvorfor jeg skal velge ADSL Mega 2500, og ikke ADSL 2500?

8105013[/snapback]

mega er jo adsl2+ husk, er jo ikke alle som kan få adsl2+ pr dd, jeg feks.

 

men må si at det frister med ADSL 6500 til 458.- når jeg pr dd har 4000/400 for 479.- hos Telenor.

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar
ADSL 2500      2500 / 1000 374 kr 301 kr

ADSL Mega 2500    2500 / 1000 374 kr 309 kr

 

Kan noen forklare meg hvorfor jeg skal velge ADSL Mega 2500, og ikke ADSL 2500?

8105013[/snapback]

ADSL Mega 2500 er ADSL 2+, noe ADSL 2500 ikke er. Derfor de åtte ekstra kronene. ;)

Lenke til kommentar

"Storebroren ADSL Mega 20000 med hastigheter på 20000/1000 kbit/s har blitt satt ned fra 499 kroner til 469 kroner."

 

Hmm...har hatt Mega 20000 helt siden det kom og har aldri betalt mere enn 469,- i måneden. De (NGT) har heller aldri fått med seg at jeg ikke har fasttelefon og fakturerer ikke de 70,- ekstra (eller hva det nå er).

 

Har hatt NGT i 5 år nå, og er strålende fornøyd. Mye mindre nedetid enn Bluecom (Ventelo) som jeg hadde før. Med Bluecom var det kluss hver måned nesten, med NGT har det vært nede 3 ganger a en dag på 5 år.

Endret av Oslo_erik
Lenke til kommentar
Hm... ikkje bindingstid? :)

 

Har ADSL Classic PLUSS (utgått abonnement, er vel erstatta av ADSL Mega 4000), kan eg opp/nedgradere til eit av dei nye abonnementa, og gå ut av bindingstida?

8105066[/snapback]

Har du bindingstid kan du ikke gjøre noe. ;)

Det er det NGT er fryktelig dårlige på... de gamle beholder ofte sin gamle hastighet/pris, mens nye får noe bedre.

Lenke til kommentar
"Storebroren ADSL Mega 20000 med hastigheter på 20000/1000 kbit/s har blitt satt ned fra 499 kroner til 469 kroner."

 

Hmm...har hatt Mega 20000 helt siden det kom og har aldri betalt mere enn 469,- i måneden.  De (NGT) har heller aldri fått med seg at jeg ikke har fasttelefon og fakturerer ikke de 70,- ekstra (eller hva det nå er).

8105055[/snapback]

Hmm, dette var rart. NGT skrev i sin pressemelding at tidligere pris var 499. Post- og Teletilsynets Telepriser.no opererer med en enda høyere pris - 549 hvis jeg husker rett.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...