Gå til innhold

Kombinerer sokkel AM2 og HDMI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er et viktig skritt i riktig retning. De som surfer på nettet og stort sett bruker kontor-applkasjoner har praktisk talt mer enn nok med dette. Og de som driver redigeringer må ha noe mer enn en standardpc alikevel.

 

Edit: Ehhh.... noen som kan si noe om størelsen på PSU.

Endret av sveinsel
Lenke til kommentar
Det står vanligvis at den støtter hdmi, men støtter den hdcp? Det begynner å bli viktigere ettersom både hd-dvd og br bruker det....

 

Eller?

8028965[/snapback]

 

HDCP er en del av HDMI-standarden så alt HDMI-utstyr støtter HDCP, såvidt jeg vet.

8029048[/snapback]

 

Såvidt jeg vet finnes det flere HDMI-skjermkort som ikke støtter HDCP. Heldigvis har være venner crackerene gjort at man ikke trenger HDCP-søplet.

 

AtW

Lenke til kommentar
Det faktum at to moduler i én slott blir vanskelig? :)

8028967[/snapback]

Hehe.. du sier noe der ja. :D Det overså jeg helt i farta og tenkte at den hadde 4 plasser.

8029112[/snapback]

 

Du kan jo altids gå for ASUS M2A-VM på samme brikkesett hvis du trenger 8GB ! i din HTPC.

 

 

Det står vanligvis at den støtter hdmi, men støtter den hdcp? Det begynner å bli viktigere ettersom både hd-dvd og br bruker det....

 

Eller?

8028965[/snapback]

 

HDCP er en del av HDMI-standarden så alt HDMI-utstyr støtter HDCP, såvidt jeg vet.

8029048[/snapback]

 

Såvidt jeg vet finnes det flere HDMI-skjermkort som ikke støtter HDCP. Heldigvis har være venner crackerene gjort at man ikke trenger HDCP-søplet.

 

AtW

8030343[/snapback]

 

 

Vel jeg regner med at HD TV-kort etterhvert vil kreve HDCP, men det er jo ikke umulig det kommer en "løsning" her også. HDCP støtte er jo uansett ikke noen bakdel, om det er verdt å betale noe ekstra for er derimot tvilsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...