Gå til innhold

Flere klassikere på vei til Wii (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah så Ocarina finner endelig veien til VC? Meget bra, så får flere prøve et av tidenes beste spill til konsoll, ever.

 

Godt å se at Nintendo slipper såpass mange VC spill i første kvartal, biblioteket til VC begynner nå å sakte men sikkert fylles opp av både gode spill og gode minne fra gamle dager.

 

Blir rent nostalgisk her jeg sitter.

Lenke til kommentar

Vi er i Januar og Nintendo har allerede klart å slippe noen gode klassikere på VC, og annonserer enda flere. Tror vi kommer til å ende opp med en bøtte av klassikere på VC når året nærmer seg slutten.

 

Problemet er vel strengt tatt da at man ikke har nok plass på Wiien, etter å ha lasta ned en bråte med VC spill. Tror det spøker for Visa korte mitt ettevært, når det får føtter å gå på og VC titlene hoper seg opp.

 

VC har virkelig vært et sjakktrekk av Nintendo, er faktisk grun nok å kjøpe Wii kun for VC delen, i alle fall for dem som er ute etter de gamle klassikerne.

 

Vet i alle fall at mine kjære mor er nå plutselig mer interesert i Wii, etter at jeg kjøpte Super Mario bros :p

Lenke til kommentar
100 Wii Points = 1 Euro.

 

Nes-spill: 500 points -> ca 42.50,-

Snes-spill: 800 points -> ca 68,-

N64-spill: 1000 points -> ca 85,-

7687551[/snapback]

 

Har ocarina of time på gamecube, så kan spille på Wii lell (ikke det at jeg har Wii :) ) men det kommer garantert andre spill jeg har lyst på i fremtiden

Kanskje man skal gå til anskaffelse av Wii lell...

Endret av Jokque
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...