Gå til innhold

4 nye Colin Mcrae Rally DIRT bilder. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette kommer vel til PS3 også.... Ser greit ut. Er litt lei av disse racerspillene, stort sett det samme hele tiden. Colin 2 var veldig bra husker jeg, etter det har jeg nesten ikke orket spilt serien.

7145589[/snapback]

 

Jeg sliter litt med sånne utsagn.. Hva forventes egentlig av et rallyspill?

 

Om man ønsker et RALLY-spill, så ber man vel egentlig om et spill hvor man kommer nærmest mulig det man ser i WRC? Gudene forby at CMR-serien beveger seg mer i retning av arcade enn den allerede er..

RBR ER rally, CMR-serien vet jeg ikke lengre hva jeg skal definere som, og CMR DIRT aner jeg ikke hvordan ender opp som.

 

Pene bilder var det i alle fall :)

 

 

Litt OT: Vet noen hvordan kompatibiliteten mellom det kommende MS 360-rattet og blant annet RBR, CMR og Rallysport Challenge til gode gamle xbox blir?

Lenke til kommentar
Dette kommer vel til PS3 også.... Ser greit ut. Er litt lei av disse racerspillene, stort sett det samme hele tiden. Colin 2 var veldig bra husker jeg, etter det har jeg nesten ikke orket spilt serien.

7145589[/snapback]

 

Jeg sliter litt med sånne utsagn.. Hva forventes egentlig av et rallyspill?

7145682[/snapback]

Man forventer vel stort sett det samme som alle andre spill. At serien utvikler seg til det bedre. Jeg sier bare at jeg har gått lei av denne type spill, selv om jeg elsket Colin før.

Lenke til kommentar
Dette kommer vel til PS3 også.... Ser greit ut. Er litt lei av disse racerspillene, stort sett det samme hele tiden. Colin 2 var veldig bra husker jeg, etter det har jeg nesten ikke orket spilt serien.

7145589[/snapback]

 

Jeg sliter litt med sånne utsagn.. Hva forventes egentlig av et rallyspill?

 

 

 

Litt OT: Vet noen hvordan kompatibiliteten mellom det kommende MS 360-rattet og blant annet RBR, CMR og Rallysport Challenge til gode gamle xbox blir?

7145682[/snapback]

 

Nei noen revolusjon som "Giant enemy Crab" etc. innen disse spillene vil vi sikkert aldri få :p Men eg syns dashboard view skulle vert påbudt alle fremtidige bilspill altså :wee:

Lenke til kommentar
Endelig kommer det et rallyspill til X360 :)

Artikkelen bildene er hentet fra sier ingen ting om Xbox360, disse bildene er fra PS3-versjonen.

7146152[/snapback]

 

Jaja at du måtte registrere deg selv for å påpeke at disse bildene kanskje er fra PS3-versjonen er jo veldig nyttig ;)

 

Det er et spill som kommer på flere platformer og dette kan være pressebilder utgiveren har gitt ut uten å spesifisere platform, da det mest sannsynlig blir make på både PS3 og 360.

 

Sånn on-topic så mener jeg at dashboard view er ubrukelig. Brukte det en liten stund i TDU og PGR3 før jeg gikk lei og gikk over til hoodview der man har mye bedre oversikt og i hvert fall jeg kjører bedre :p

Lenke til kommentar
Finnes nok spillere som like å ha i både pose og sekk, meg f.eks :p

7146343[/snapback]

 

Nja.. en ubrukelig funksjon er og blir ubrukelig :p Men selvfølgelig, for folk som bruker dette mye (ikke skjønner jeg hvorfor) så er det vel irriterende hvis det ikke er med.

7146361[/snapback]

 

Poenget er jo at dette som med alt annet er subjektivt, så ubrukelig for noen er jo gud gave til andre ;) Og det skader jo ingen at det ligger mulighet for det, da man likevel kan velge det bort om man vil?

Lenke til kommentar
Finnes nok spillere som like å ha i både pose og sekk, meg f.eks :p

7146343[/snapback]

 

Nja.. en ubrukelig funksjon er og blir ubrukelig :p Men selvfølgelig, for folk som bruker dette mye (ikke skjønner jeg hvorfor) så er det vel irriterende hvis det ikke er med.

7146361[/snapback]

 

 

Det er din mening. Jeg har mye bedre kontroll over bilen med dashboard-view, og jeg har spilt mye med alle instillingene for å finne det som passer meg best i alle bilspillene jeg har spilt. Så den er nok ikke så ubrukelig som man skulle tro :roll:

Lenke til kommentar

 

Det er din mening. Jeg har mye bedre kontroll over bilen med dashboard-view, og jeg har spilt mye med alle instillingene for å finne det som passer meg best i alle bilspillene jeg har spilt. Så den er nok ikke så ubrukelig som man skulle tro :roll:

7146397[/snapback]

 

Det er jo selvfølgelig min mening hehe

 

Synes hoodview er mer responsivt og har bedre oversikt enn dashboard view i de fleste spill, men det er som du sier en smakssak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...