Gå til innhold

Ny mediaspiller fra iriver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor lager de ikke MP3-spillere med plass til minnekort?

:shrug:

7138504[/snapback]

Dette lurer jeg også på. For meg virker det lite lurt å slippe nye MP3 spillere uten utvidelsesmuligheter. Særlig med tanke på konkurransen fra mobilmarkedet.

 

Dersom mobilaktører som Sony blir lure nok til å bruke vanlig SD-kort isteden for de spesialminnekortene deres, vil MP3-spiller produsentene få store problemer.

Lenke til kommentar
Hvorfor lager de ikke MP3-spillere med plass til minnekort?

:shrug:

7138504[/snapback]

Dette lurer jeg også på. For meg virker det lite lurt å slippe nye MP3 spillere uten utvidelsesmuligheter. Særlig med tanke på konkurransen fra mobilmarkedet.

 

Dersom mobilaktører som Sony blir lure nok til å bruke vanlig SD-kort isteden for de spesialminnekortene deres, vil MP3-spiller produsentene få store problemer.

7139086[/snapback]

 

Sony vil aldri slippe fra seg kontroll på det viset.

 

Hvis dere ser på Ebay finner dere minnekortspillere til under tollgrensen på 200 kroner. Disse har gjerne 10 ganger så mange funksjoner som en iPay... Jeg mener iPod. Men kvaliteten følger naturligvis prisen.

 

Selv har jeg en 1gb "mp4 player" som er temmelig snop med tanke på at den kosta 334 kroner inklusive frakt.

Lenke til kommentar
4Gb minne? Det holder da ikke så lenge hvis du skal ha bilder og film på den også. Tenkte på å kjøpe U10 men dumpet den bare på grunn av lagringsplassen.

Ikke? Husk at det er QVGA oppløsning på skjermen.

 

Jeg transkoder video til min 9100 til

Video : MPEG4, 320x240, 25 FPS, ~400 kbps

Audio : MP3, 96 kbps, 44.1kHz

 

Med disse innstillingene får jeg omtrent 4.5 timer video inn på en gigabyte, noe som absolutt holder for meg når med to GB minnekort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...