Gå til innhold

Wii-nytt fra Japan (GC/Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi fikk også noen priser på diverse Wii-tilbehør. Først og fremst ble det klart at 1 Wii-poeng vil koste 1 yen (fem øre), og japanerne kan velge mellom tre varianter; 1000 Wii-poeng, 3000 Wii-poeng og 5000 Wii-poeng. Sistnevnte selges sammen med en gratis Virtual Console-kontroller, i en begrenset periode.

Dette kan vi vel drømme om her til lands, tror jeg. Fem øre per poeng skulle bety 250 kr for 5000-poengpakka. Men Elkjøp kommer sikkert til å selge den klassiske kontrollern alene for mer enn det, kjenner jeg dem rett, og ville ikke en gang i halvsøvne finne på å selge en slik bundle.

Lenke til kommentar

Blir det ikke litt feil å kalle det et trådløst adapter? Er vel et ethernet-adapter med USB2-plug. Håper de andre regionene får denne bonusen med den klassiske kontrollen også. Men da bør det være klar til lanseringsdagen, for jeg tenker å skaffe meg den klassiske kontrolllen da.

Lenke til kommentar
Dette kan vi vel drømme om her til lands, tror jeg. Fem øre per poeng skulle bety 250 kr for 5000-poengpakka. Men Elkjøp kommer sikkert til å selge den klassiske kontrollern alene for mer enn det, kjenner jeg dem rett, og ville ikke en gang i halvsøvne finne på å selge en slik bundle.

7047492[/snapback]

Den klassiske kontrolleren er ikke så veldig dyr da. Hva koster den? $20-30?

Lenke til kommentar
Den klassiske kontrolleren er ikke så veldig dyr da. Hva koster den? $20-30?

7059763[/snapback]

Det er mer et spørsmål hva Elkjøp kommer til å selge den for i butikk.

7060262[/snapback]

 

 

Nå er det flere butikker i verden enn Elkjøp.

7064213[/snapback]

 

NEHÆ!! Elkjøp er den store spillplassen assa. Super roxor foretning som eier ALLE!!

 

Fra dårlig (merk, dårlig) sarkasme til seriøst:

 

Høres spennende ut dette. Jeg gleder meg i alle fall til konsollen kommer. Under mitt juletre blir det å finne en pakke hvor det står:

 

Fra: Bear^

Til: Bear^

 

Og når jeg åpner den blir jeg å rope "WIIIIIIIII!!".

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...