Gå til innhold

Overklokking på HW-LAN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye gromt utstyr og masse morro ser det ut til...

 

Men;

Vaselinen finnes frem og forventningene vokser.
Hva slags treff eeer dette egentlig..? :D

7008194[/snapback]

 

He he, bare jeg som ikke kunne dy meg. Isolerer mot kondens etter det jeg har forstått.

Lenke til kommentar

Siden det var bilde der av tørriskjølt system der windows installeres må jeg bare spørre, er det noen offisiell verdensrekord på installasjon av XP? Og hvor fort gikk egentlig installasjonen på det systemet der? hihih (men HWen var vel ikke klokket noe særlig, om i det heletatt, enda tenker jeg... :( )

Lenke til kommentar
Siden det var bilde der av tørriskjølt system der windows installeres må jeg bare spørre, er det noen offisiell verdensrekord på installasjon av XP?  Og hvor fort gikk egentlig installasjonen på det systemet der?  hihih  (men HWen var vel ikke klokket noe særlig, om i det heletatt, enda tenker jeg... :(  )

7010281[/snapback]

 

Tenker meg at installasjonen av XP ikke har noe som helst å gjøre me selve konkuransen. Det er mest for å ha en CLEAN installajson + for å forhindre at noen evt skulle ha noen "jukse" programmer og tweaker inn lagt. Men det er vel kanskje vanskelig hvis all HW er levert av HW-lan/komplett? :hmm:

Lenke til kommentar
Ble sturlas lodding godkjent til slutt eller? :)

7010808[/snapback]

tror faktisk den ble tatt på nytt, :innocent: ble vel eninge om at det var en kortsluttning der. (ikke jeg som oppdaget det..)

 

tørrisen er her mest for morro..

 

"The Joint Forces" fra klokke kategorien syssler med litt forskjellig her...

 

Sturlan jaktet litt 1M pi i går.. 5,2-5.3 ghz :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...