Gå til innhold

PES 6 får utgivelsesdato (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til PES6 og forvetningene er høye her også. Jeg har prøvd Winning Eleven 10 som tilsvarer PES6, så jeg har prøvd gameplayet. Men i WE10 så er sesongdraktene like som PES5. Med andre ord så skal egentlig WE10 tilsvare PES5, men gameplayet er helt annerledes enn PES5. Litt rart dette her.

 

Jeg får se når PES6 kommer. :)

Lenke til kommentar
Endelig et godt fotballspill! Fifa kan gå og legge seg ned og gråte nå! Offisiele lag og greier. Kjempeflott! :w00t:

Det er egentlig det FIFA er sterkest på, nemmlig lisens. De har Champions League, flere offiselle lag enn PES og originale drakter på alle lag (rett meg hvis jeg tar feil). Sko vet jeg ikke hvordan FIFA er på.

 

Det punktet PES vinner på er rett og slett spillbarheten og hvordan spillerne oppfører seg på banen. Helt genialt bare!

Lenke til kommentar

Vært mye skryt om X360-versjonen av FIFA 07, men av det jeg har sett (gameplay) så ser det ganske likt ut som WC på X360, kommer til å teste det ut, men har ikke så store forventninger, PES6 derimot, ser ikke ut til å skuffe, sett en del videoer nå og det ser ut som samme gamle gode gameplayet man er vant til, bare med litt forbedringer, noe bedre grafikk, bedre animasjoner, osv. Den er nok en sikker vinner for min del.

Lenke til kommentar

Dette blir konge! Synd det ikke kommer til vanlig xbox, så jeg kommer nok til å kjøpe meg en xbox 360 kun for dette spillet. PC versjonen skal jeg uansett også ha...

 

Spent på hvordan gameplayet blir. Håper det ikke er altfor annerledes enn PES5, da dette jo rett og slett er genialt.

 

Litt mindre pirkete dommere, bedre kontroll på høye gjennombruddspasninger, og bedre timing på løp fra medspillere, så er spillet perfekt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

klarte ikke å vente jeg så har allerede skaffa fifa07. Men jeg tror den kommer til å samle støv ganske fort, gameplayet er artig i starten men som fifa viser hvert forbanna år, så er du lei i løpet av få måneder. går sikkert til anskaffelse av pes6 å, som sikkert klarer å underholde meg til da pes7. EA lurte meg igjen gitt :hrm:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...