Gå til innhold

Nokia slipper 6288


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Si meg, leser dere korrektur, eller baserer dere dere på at forumbrukere som meg skal gjøre det for dere...? :hmm:

 

når de nå den "nye" skyvetelefonen 6288.

Mangler vel "lanserer".

 

Prisen på telefonen skal være 2600 kroner uten subsidier og avgifter, noe som trolig betyr en utsalgspris på i underkant av 3500 kroner når telefonen dukker opp i butikken.

Det var litt av noen subsidier... :p

 

Og hvorfor linker dere til 6280? Skal dere ikke legge inn 6288 i prisguiden?

Lenke til kommentar
når de nå den "nye" skyvetelefonen 6288.

Mangler vel "lanserer".

Stemmer. Rettet.

 

Prisen på telefonen skal være 2600 kroner uten subsidier og avgifter, noe som trolig betyr en utsalgspris på i underkant av 3500 kroner når telefonen dukker opp i butikken.

Det var litt av noen subsidier... :p

 

Prisen er beregnet ut fra 325 euro uten avgifter og subsidier. 2600 kr pluss moms blir 3250, pluss en hundrelapp eller to i fjortjeneste til de billigste nettbutikkene. Subsidier er selvsagt ikke medregnet, siden disse varirerer kraftig mellom operatørene og abonnementstypene.

 

Og hvorfor linker dere til 6280? Skal dere ikke legge inn 6288 i prisguiden?

6900167[/snapback]

 

6288 kommer i prisguiden. I mellomtiden kan du se spesifikasjonene til 6280, siden telefonene teknisk sett er identiske.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva som nytt med den? Må jo være en måte å selge masse 6280'er på nytt, forhåpentligvis med bedre software.

 

Men hvis den skal koste 3500....er ikke det jævlig dyrt? 6280 koster jo nesten 1000 kroner mindre uten abo.

 

Tenker man på det så er det utrolig sleipt av Nokia. 6280 ble en fiasko, så hva gjør de? Jo, de fikser software, og kaller den 6288, ellers er alt som på 6280. Og så selger de den dyrere enn 6280.... Helt utrolig, og vi, den store saueflokken, følger på..

Lenke til kommentar
Prisen på telefonen skal være 2600 kroner uten subsidier og avgifter, noe som trolig betyr en utsalgspris på i underkant av 3500 kroner når telefonen dukker opp i butikken.

Det var litt av noen subsidier... :p

 

Prisen er beregnet ut fra 325 euro uten avgifter og subsidier. 2600 kr pluss moms blir 3250, pluss en hundrelapp eller to i fjortjeneste til de billigste nettbutikkene. Subsidier er selvsagt ikke medregnet, siden disse varirerer kraftig mellom operatørene og abonnementstypene.

6900273[/snapback]

Oki. Tolket det som at telefonen skulle koste 2600 uten subsidier og 3500 med... My bad...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
6280 har solgt som hakka møkk i Europa. Med 6288 kan de komme med en "tilsynelatende" oppgradering og selge nesten like mye.

 

Ikke radio altså? Litt merkelig den prisen da...

 

Bestilte en forrige uke jeg.

7154305[/snapback]

Alle nettbutikkene har skrevet FM radio i sine spec.lister da, men radio står ikke nevnt med et ord verken på de norske eller internasjonale Nokia-sidene. Litt merkelig...

 

På Nokia 6280 står det derimot at den har både Visual Radio og FM radio, både på de norske sidene og de internasjonale. Litt merkelig da at det ikke står på spec'en til 6288, hvilket jeg vil tro betyr at den ikke har radio...

 

(Noe som er komplett idioti å fjerne i tilfelle... da utgår denne for meg isåfall.)

Lenke til kommentar
6280 har solgt som hakka møkk i Europa. Med 6288 kan de komme med en "tilsynelatende" oppgradering og selge nesten like mye.

 

Ikke radio altså? Litt merkelig den prisen da...

 

Bestilte en forrige uke jeg.

7154305[/snapback]

 

Får håpe den ikke blir like buggete som 6280. Rart om det ikke er radio ja, mange som bruker å etterspør det.

 

PS: du vurderer ikke å lage en club-nokia side eller noe da molna? club-siemens var jo en bra side i siemens glansdager og litt annerledes enn mange andre mobilforum ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
6280 har solgt som hakka møkk i Europa. Med 6288 kan de komme med en "tilsynelatende" oppgradering og selge nesten like mye.

 

Ikke radio altså? Litt merkelig den prisen da...

 

Bestilte en forrige uke jeg.

7154305[/snapback]

Alle nettbutikkene har skrevet FM radio i sine spec.lister da, men radio står ikke nevnt med et ord verken på de norske eller internasjonale Nokia-sidene. Litt merkelig...

 

På Nokia 6280 står det derimot at den har både Visual Radio og FM radio, både på de norske sidene og de internasjonale. Litt merkelig da at det ikke står på spec'en til 6288, hvilket jeg vil tro betyr at den ikke har radio...

 

(Noe som er komplett idioti å fjerne i tilfelle... da utgår denne for meg isåfall.)

7154492[/snapback]

 

 

Kan bekrefte at denne har radio! Kjøpte en 6288 for snart 2 uker siden. Knall bra mobil, har ikke opplevd noe problemer med den enda..

 

Vil anbefale www.utenabbonement.no. Bestilte telefonen derfra innen kl 13 onsdag, og da sender de som regel varen samme dag. Jeg mottok mobilen torsdag klokka 15 (bor i trondheim da, så går rimelig fort å sende fra oslo) :thumbup: Nå har de også det billigste tilbudet på 6288 uten abb (kr 2669), men frakten er litt unødvendig dyr :hrm:

 

Det ryktes at skjermen på nokia 6288 skal være litt bedre enn 6280. 6288 har ihvertfall utrolig bra skjerm, med sterke og klare farger :) Har også hørt at dekslet skulle være litt mer "ripesikkert", men det gjenstår nå å se da..

Lenke til kommentar

Største forskjellen mellom 6280 og 6288 er at i 6288 pakken så følger det med 512mb minnebrikke kontra 6280 sin 64mb.

Og at den har lagt "metall" rundt hele tasten istedenfor rundt tallen 2 5 8 0 som i 6280

 

I amobil så nevnte de 6288 skulle ha bedre videofunksjoner, men etter å ha sammenlignet den med 6280 så fungerte det ganske lik..

 

Har hatt mobilen i to uker nå og er strålende fornøyd med den

:D

liker den "glansede" dekselet, den ser mer ekslusivt ut enn 6280.. :dribble:

Men problemet med denne "glansede" dekselet er at den blir fort fingermerker på den..

 

Men vet noen av dere som har 6288 om den støtter bluetooth headset (Bluetooth Stereo (A2DP))? Altså at man kan høre på mp3 via bluetooth :hmm:

 

Takker for svar!! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...