Gå til innhold

Omtale av Reservoir Dogs (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en absolutt fortjent karakter. Dette spillet er det absolutt mest tragiske jeg noen gang har prvd. Enhver som har hatt en finger med på dette prosjektet burde vært skudd på stedet (Quentin og Madsen kan slippe unna med å miste ett par fingre).

 

Jeg hater alle som har vært med på dette prosjektet. Det står i mot Quentins verdier. Å elske kunsten en driver med. Ingen av de som har vært med på å lage dette spillet kan like å lage gode spill. Å være med på et slikt prosjekt for å tjene penger er bare idiotisk. Arrg!

Lenke til kommentar

Dette var omtrent som jeg forventet, og jeg kunne ikke vært mer enig med omtalers avsluttende ord.

 

Det aller verste med Reservoir Dogs er likevel tanken på at de ansvarlige kan slippe unna med dette.

 

Reservoir Dogs er helt klart blant topp-ti over favorittfilmer, og sammen med Pulp Fiction de to beste filmene til Tarantino, i mine øyne, så det verste er ikke bare at det er et ræva spill, men at lisensen har blitt kjøpt opp og kastet bort, så får ingen andre sjansen til å lage et bra spill.

 

Samme som med The Godfather, kunne vært et kjempebra spill, men endte opp som et under middels og kjedelig spill, akkurat det samme som kommer til å skje med Scarface-spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

etter denne omtalen fikk jeg lyst å teste dette spillet...bare for å konstantere at det faktisk er så dårlig

 

edit: og ja, tommelen opp for filmen :=)

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...