Gå til innhold

HTC dropper infrarød


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan hende det bilr HTC på meg hvis de går over til Symbian. Eneste grunnen til at jeg bruker Sony Ericsson er support mobiltype og operativsystem. HTC har alt utenom det sistnevnte. Har selvfølgelig operativsystem, da, men de bruker Windows Mobile 5.0. Er ikke så glad i det. Men hvis de kunne ha kommet med Qtek 9000 med Symbian UIQ 3.0 hadde jeg kjøpt den. Må være den perfekte kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Har selvfølgelig operativsystem, da, men de bruker Windows Mobile 5.0. Er ikke så glad i det.

6814488[/snapback]

Hva som får deg til å mene at Symbian er bedre enn WM5 er uforståelig for meg... En Qtek 9000 med Symbian ville jo vært det samme som å legge inn DOS på en moderne PC ;)

 

Uansett, det første de må gjøre for å tilrettelegge PDA'ene til musikk er å utstyre de med 3.5mm utganger, og fjerne bakgrunnstøyen. Alle PDA'er jeg har hatt har hatt relativt høy susing i bakgrunnen når det lyd sendes ut. Er også utrolig irriterende å utstyre mobilene med 2.5mm jack. :(

 

Btw: Positivt at de dropper IR. Er det noen som har brukt IR siden Nokia 6210 var pop?

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...