Gå til innhold

Video fra Team Fortress 2 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HL2= HL2+CS

EP1= Bare EP1

EP2: EP2, Team Fortress 2 og Portal.

Du kan også kjøpe en pakke med hele sullamitten.

6783328[/snapback]

Denne er riktigere:

HL2= HL2+CS:S, HL2DM og "gamle valvespill"

EP1= EP1, HL2DM og HLDM:S

EP2: EP2, Team Fortress 2 og Portal.

Endret av Kris R
Lenke til kommentar

husker jeg kjøpte halflife (1ern) fordi team fortres 2 skulle komme som en gratis oppdatering måneden etter

nå, 7 år senere har de fremdeles ikke fått gitt ut team fortress 2, men nå skal det komme samtidig med et annet produkt de skal selge

 

lol

 

jaja, lykke til til dere som må hanskes med steam og det scam tullet der

 

TF2 så ikke dumt ut, men jeg bruker ikke mer penger på valve

Lenke til kommentar
HL2= HL2+CS

EP1= Bare EP1

EP2: EP2, Team Fortress 2 og Portal.

Du kan også kjøpe en pakke med hele sullamitten.

6783328[/snapback]

Denne er riktigere:

HL2= HL2+CS:S, HL2DM og "gamle valvespill"

EP1= EP1, HL2DM og HLDM:S

EP2: EP2, Team Fortress 2 og Portal.

6783535[/snapback]

 

Ok. Men er Episode Two selvstendig, altså trenger jeg ikke å kjøpe HL2 og/eller Episode One i tillegg?

Lenke til kommentar
HL2= HL2+CS

EP1= Bare EP1

EP2: EP2, Team Fortress 2 og Portal.

Du kan også kjøpe en pakke med hele sullamitten.

6783328[/snapback]

Denne er riktigere:

HL2= HL2+CS:S, HL2DM og "gamle valvespill"

EP1= EP1, HL2DM og HLDM:S

EP2: EP2, Team Fortress 2 og Portal.

6783535[/snapback]

 

Ok. Men er Episode Two selvstendig, altså trenger jeg ikke å kjøpe HL2 og/eller Episode One i tillegg?

6788924[/snapback]

Nei, men vil si det er meningsløst å spille EP2 hvis du ikke har spillt HL2 og EP1. Det beste for deg ville vært å kjøpt samlepakken. Endret av Kris R
Lenke til kommentar

Ja, det er stand-alone. Man trenger ikke noen andre spill for å kunne spille noen av spillene man får når man kjøper EP2 (inkl. EP2 i seg selv, selvfølgelig).

 

Ville vel kanskje vært en idé å kjøpe pakka med alt i hop med om du har tenkt til å spille HL2:EP2. Hele serien er fantastisk, så du kommer nok ikke til å angre.

 

Angående TF2, så ser dette ekstremt lovende ut. Jeg får en litt slik småfantastisk følelse av at dette kan bli et skikkelig fenomen på multiplayer. Litt i samme gate som CS i den spede begynnelse. At dette kan bli noe hvermansen kan finne på å like, fordi konseptet er såpass enkelt og genialt, og i en innpakning som når mange.

 

Jeg lengter i alle fall etter det neste «store» MP-fenomenet som ikke er MMO. Er lei spill man ikke trenger å være flink i for å komme på topp, men hvor fokuset er på hvor mye tid man bruker. Det multiplayerspillet jeg spiller mest er fortsatt CS, for det er det eneste spillet jeg vet om hvor man må ha litt snøring for å kunne hevde seg (foruten Q3 og andre lignende multiplayerspill selvfølgelig).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...