Gå til innhold

Crysis for krevende for 360 og PS3? (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Neeeei. Kjøper EA CryTek skal jeg personlig sende hele staben dems i lufta! EA skal ikke bare kjøpe alle studioer du føler kan tjene penger! De får heller bare begynne å lage spill selv som faktisk duger! DØØØØØØØØ EA!! :realmad:

Lenke til kommentar
Tror jeg ler meg i hjel :lol:! 360 og PS3 vil ikke klare like bra grafikk som PC, bare vent å se :p. Makan til tullprat...

6765350[/snapback]

 

 

Ja, haha, designere og programmerere hos en annerkjent utvikler har ikke peiling, de sier det sikkert basert på at de ikke likte embalasjen konsollene kommer i, SasaB vet selvsagt best!

Lenke til kommentar
Tror jeg ler meg i hjel :lol:! 360 og PS3 vil ikke klare like bra grafikk som PC, bare vent å se :p. Makan til tullprat...

6765350[/snapback]

 

 

Ja, haha, designere og programmerere hos en annerkjent utvikler har ikke peiling, de sier det sikkert basert på at de ikke likte embalasjen konsollene kommer i, SasaB vet selvsagt best!

6765466[/snapback]

Hva preserterte 360 da den kom ut? Hvordan er Just Cause, og hvordan er Oblivion? Hva slags supermaskin har de? Tror konsollene er undervurdert, men vi får se. Jeg mente ikke at jeg vet best, men det er morsomt...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

HW'n i 360 og PS3 er 'statiske' mot PC som kan oppgraderes flerer ganger i året. Det er sikkert mulig å skalere opp Crysis til å knele en konsoll, men det er like fullt mulig å tune motoren til å kjøre pent på både 360 og PS3. Som et eksempel ser Oblivion tross alt bedre ut på en top-of-the-line PC, men så koster også HW'n i slike oppsett deretter.

Sammenligningen PC vs konsoll er uansett helt latterlig, ingen blir noen gang enige. Det er heller ikke så rart i og med at man sammenligner epler og bananer.

Lenke til kommentar

Høres ut som noe usanne rykter igjen. Finner det merkelig siden Crysis ser faktisk dårlig ut i forhold til spill som Eight Days til Playstation 3. Crysis ser bra ut det men det er på ingen måte imponerende i forhold til kommende spill til PS3.

 

Shadereffektene og fysikken er veldig imponerende men det ser fortsatt ut som dagens spill, bare mye bedre selvsagt.

crysis25_large.jpg

 

Tar man en titt på Eight Days derimot så ser man en betydelig forandring, jeg vil kalle det en evolusjon innen grafikk. Her kan man ikke si de bare har lagt på nye typer shadere, men en helt ny type grafikk. Det ser mer ekte ut.

 

55388-10-2.jpg

Lenke til kommentar

Er du seriøs avean..

 

beklager det neste orda men FY FAEN:.!!

 

du ser forsjell på eight days og Crysis ja..

 

Crysis er kansje 50 ganger bedre enn eight days når det gjelder grafikk..

 

herregud..unnskyld att eg sier det..men hva går du på..

 

eg trur du har skarpere blikk enn eg har.,.eller kansje berre rett og slett ser ting på en annen måte..

 

eg vet ikkje, men et mysterium er det..

 

eg tror faktisk du bare kødder med oss..fu**er opp stemninga bare for og lage kvalme innpå foruma..

Lenke til kommentar
Er du seriøs avean..

 

beklager det neste orda men FY FAEN:.!!

 

du ser forsjell på eight days og Crysis ja..

 

Crysis er kansje 50 ganger bedre enn eight days når det gjelder grafikk..

 

herregud..unnskyld att eg sier det..men hva går du på..

 

eg trur du har skarpere blikk enn eg har.,.eller kansje berre rett og slett ser ting på en annen måte..

 

eg vet ikkje, men et mysterium er det..

 

eg tror faktisk du bare kødder med oss..fu**er opp stemninga bare for og lage kvalme innpå foruma..

6767870[/snapback]

 

 

jeg er enig med avean. eight days har på en måte mer realistisk grafikk som ser mer ekte ut enn crysis. crysis ser mer ut som ett spill med god grafikk, mens eight days grafikk ser mer ut som en film.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...