Gå til innhold

Google-hjemmeside i ny versjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begynner å bli lei denne simplify opplegget til Google. Vil ha gloss og annet shit jeg. Ikke noe som ser ut som det var laget på begynnelsen av 1980 :!:

6306631[/snapback]

 

Enig, greit nok; det skal være enkelt, men dette er for enkelt synes jeg... Dårlig jobb design-messig. Eneste siden med litt gloss design Google har laget er vel www.joga.com i sammarbeid med nike.

Lenke til kommentar
Hvordan kan andre sider bli med? F.eks hvis dere vil ha ting fra min side på framsiden deres...?

6306875[/snapback]

Da må du lage en egen RSS-feed og linke til denne RSS-feeden via Legg til innhold -> Opprett en del.

 

Ellers synes jeg tilpassingsfunksjonaliteten var meget interessant. Absolutt en side jeg setter i favoritter.

Lenke til kommentar
Begynner å bli lei denne simplify opplegget til Google. Vil ha gloss og annet shit jeg. Ikke noe som ser ut som det var laget på begynnelsen av 1980 :!:

6306631[/snapback]

Er det noe jeg hater er det sånne pene sider som tar evigheter å loade.

Det er greit nok på sider som jeg ikke bruker mye. Men sider som jeg besøker flere ti talls ganger på 5-10 min. som f.eks. denne søke-/starsidetjenesten, syns jeg bør komme opp lynraskt på skjermen.

 

Noe kunne Google forbedret den enda litt mer sånn at den kom enda raskere frem, men det er i vært fall mye bedre enn Live.com tjenesten som tar evigheter å loade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...