Gå til innhold

The Fast & The Furious til Europa (PS2/PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(som vil si at motstandernes prestasjoner avhenger av hvor godt du gjør det) og en haug av muligheter til å skreddersy bilen din (med 100 lisensierte dekktyper og 500 "body kits").
Grafikken er heller ikke nedprioritert, og bilenmodellene skal bestå av over 10000 polygoner.
Gjelder dette både PS2 og PSP?
Lenke til kommentar
(som vil si at motstandernes prestasjoner avhenger av hvor godt du gjør det) og en haug av muligheter til å skreddersy bilen din (med 100 lisensierte dekktyper og 500 "body kits").
Grafikken er heller ikke nedprioritert, og bilenmodellene skal bestå av over 10000 polygoner.
Gjelder dette både PS2 og PSP?

Jeg vil anta begge spillene får de samme gameplaymulighetene, men pressemeldingen går ikke i detalj om hva slags funksjoner de forskjellige versjonene kommer med.

Lenke til kommentar
Elendig film? ja

Enda værre spill? ja

"realistisk drifte-system"? ikke narr meg til å le.

100 lisensierte dekktyper? Who gives a flying fuck?

Er jeg glad slikt søppel ikke forsøpler PC-verden? JAAA! :p

icon8.gif

6293146[/snapback]

 

Elendig film? Nei, vi i Norge ligger bare 10år etter andre land. Filmen skapte gatebil miljøet her i Norge som begynner å bli veldig stort.

 

Enda værre spill? Nope, dette høres ut som ett avansert Need for Speed spill så ta deg en banan.

 

Realistisk Drifte-system? Etter hva jeg har lest så er det ganske nyskapende. Siden vi ikke har sett noen bra systemer enda hvorfor disse dette når du ikke har prøvd det ?

 

100 lisensierte dekktyper? De som er bilinteresserte liker dette.

Er jeg glad slikt søppel ikke forsøpler PC-verdenen ? Vel det er ganske mange gamere som elsker slike spill og gatebil miljøet vil trolig ta det imot med åpne armer, jeg gjør ihvertfall det.

Lenke til kommentar
Elendig film? Nei, vi i Norge ligger bare 10år etter andre land. Filmen skapte gatebil miljøet her i Norge som begynner å bli veldig stort.
Så fordi en haug med innavla bønder fra toten ha begynt å kjøre Supra i steden for 240 er filmen bra? *speechless*

 

Enda værre spill? Nope, dette høres ut som ett avansert Need for Speed spill så ta deg en banan.
NFS+crap altså da :p

 

Realistisk Drifte-system? Etter hva jeg har lest så er det ganske nyskapende. Siden vi ikke har sett noen bra systemer enda hvorfor disse dette når du ikke har prøvd det ?
Skal det være realistisk skal det IKKE følge et "system". Det skal bare VÆRE realistisk. Se på LFS og til en viss grad GTR, så ser du hva virkelig PC-drifting er.

 

100 lisensierte dekktyper? De som er bilinteresserte liker dette.
Det er DEKKA som teller, ikek HVEM som har lagd de. Hvis det er et av de store "selling-points" med dette spillet sliter de nok veldig med å finne noe positivt å si om det :p

Her snakker vi film-melking

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Sjeldent å se noen skryte av at de har måttet ty til catch-up. Det er jo selve stjerneeksempelet på slapp design. Billig løsning om man ikke gjør en skikkelig jobb med AI og vanskelighetsgrad. Trist i grunn.

6294359[/snapback]

 

helt enig.

 

catch-up er slapt og ødelegger gameplayet så til de grader :nei:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...