Gå til innhold

Theater 650 Pro lanseres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det høres veldig bra ut at den støtter både analog og digital TV.

6254243[/snapback]

 

Den støtter sikkert ikke DVB-T i mpeg4. Den støtter nok bare DVB-T i mpeg2. Og det nye bakkenettet her skal jo ha mpeg4. På toppen av dette har den vel heller ikke kort leser slik at uansett om den så skulle støtte mpeg4 blir det vel bare nrk da?

Lenke til kommentar

Jeg regner med at denne i likhet med 550 pro ikke får linux drivere fordi ATI ikke gidder lage det, de vil ikke engang slippe ut specs slik at andre kan lage drivere, det er nok av utviklere som er klare til å lage en driver, hvis bare ATI hadde brydd seg.

Lenke til kommentar
Jeg regner med at denne i likhet med 550 pro ikke får linux drivere fordi ATI ikke gidder lage det, de vil ikke engang slippe ut specs slik at andre kan lage drivere, det er nok av utviklere som er klare til å lage en driver, hvis bare ATI hadde brydd seg.

6254904[/snapback]

Trist! Jeg som hadde lyst på nytt TV-kort med god kvalitet må nok se meg rundt andre plasser. (Tror ikke jeg gidder å kjøpe Vista så linux-drivere er essensiellt.)

Lenke til kommentar

Hmm, ser lovende ut. Hadde engentlig tenkt å kjøpe NVidia DualTV når den kommer i PAL versjon. Får vel vente til noen har testet kortene opp mot hverandre. Har for øyblikket en Hauppauge 500MCE, men er veldig misfornøyd fordi den er så treg til å behandle sportssendinger og raske bevegelser.

Lenke til kommentar

På min nåværende 550 finnes det "skjulte" funksjoner som styrer MPEG2 kompresjonsgrad, støyreduksjon og kamfilter. ATI krever en latterlig sum for dokumentasjonen slik at open source applikasjoner (som MediaPortal) ikke har mulighet til å implementere det.

 

Slike ting bør tas i mente når de stadig lanserer nye produkter.

 

-k

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...