Gå til innhold

Test: Sniktitt på Nokia N73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det irriterer meg virkelig at denne ikke har wlan. Series 60, med raskere prosessor enn N80, bedre kamera, mye mindre i størrelsen osv. Skulle gjerne hatt denne, men når jeg først får prøve WLAN på mobil tror jeg det blir vanskelig å gå til en annen proffmodell uten WLAN.

 

Synes bildene var ganske bra, med tanke på at det er 3 mnd til den kommer. Forventer dog litt forbedring innen da.

 

Irriterer meg også over designet jeg ikke helt liker. Men regner med de kommer med plenty av fler 3,2 mpx mobiler i tiden som kommer.

Lenke til kommentar

Her har Nokia stjålet designet fra SonyEricsson og faktisk presentert en telefon som er stilig. All honør til Nokia for det, men det må være med en liten bismak i munnen at de må bite i det sure eplet å faktisk inrømme at design er noe kundene setter høyt...

Lenke til kommentar

At den ikke har wlan er ganske surt ja, men det er ikke akkurat det jeg ville brukt mest. Selv om det hadde vært gøy og leke seg med wlan når jeg kjeder meg.

 

Når det gjelder design og nokia sp syns jeg de har hatt mange fine telefoner opp gjennom årene(utseende messig), men de har også hatt noen som jeg finner direkte stygge.

Lenke til kommentar
K800 i har noe bedre kamera syns nå jeg!!

Og den har bilde stabelisator som ikke N73 har!

N73 har edge som ikke K800 har!!

ellrs er de ganske like!!

Det er da det jeg har lakt merke til!!

6013200[/snapback]

 

K790 er det samme som K800, bare uten 3G. Denne modellen har EDGE istedenfor.

 

Men nok off topic:

 

dumt at jeg kjøpte meg en W810i nå da, men denne skal testes sammen med N80 :) Er litt enig i at det er dumt at N73 ikke har wlan, men men. Vi får se!

Lenke til kommentar
Her har Nokia stjålet designet fra SonyEricsson og faktisk presentert en telefon som er stilig. All honør til Nokia for det, men det må være med en liten bismak i munnen at de må bite i det sure eplet å faktisk inrømme at design er noe kundene setter høyt...

6012784[/snapback]

Som vanlig sier du nøyaktig det samme :)

 

Som vanlig ingen argumenter. Som vanlig ingenting for å overbevise. Som vanlig bare en dum påstand.

 

Hvor i designet er hermingen her? Jeg kan ikke se de har hermet særlig etter SE her, men liker ikke designet heller.

 

Eneste modellen den kan ligne på er W800i, og blant annet grunnet stor forskjell i skjerm så har disse temmelig ulikt design.

Lenke til kommentar
Her har Nokia stjålet designet fra SonyEricsson og faktisk presentert en telefon som er stilig. All honør til Nokia for det, men det må være med en liten bismak i munnen at de må bite i det sure eplet å faktisk inrømme at design er noe kundene setter høyt...

6012784[/snapback]

Som vanlig sier du nøyaktig det samme :)

 

Som vanlig ingen argumenter. Som vanlig ingenting for å overbevise. Som vanlig bare en dum påstand.

 

Hvor i designet er hermingen her? Jeg kan ikke se de har hermet særlig etter SE her, men liker ikke designet heller.

 

Eneste modellen den kan ligne på er W800i, og blant annet grunnet stor forskjell i skjerm så har disse temmelig ulikt design.

6013646[/snapback]

 

 

 

Først sier du at jeg tar feil og at telefonen ikke ligner på SE, og så etterspør du hvilken telefon den ligner, for deretter selv å komme med svaret... hihi...

Så da hadde jeg vel rett igjen, som vanlig :tease:

Lenke til kommentar
Så vidt jeg ser skrev jeg at den eneste jeg finner _noe_ likhet med er W800i, men sier så at disse ikke ligner noe særlig likevel.

 

N73 er annerledes i utformingen, kanter, disponering av plass, fargevalg osv...

6019084[/snapback]

 

Tilogmed Nokia skjønner at de ikke kan lage et identisk plagiat. Noe bør de jo forandre på...

Men bevares, telefonen var stilig den.

Lenke til kommentar

Helt grei "sniktitt" av telefonen, må si jeg er iponert over macromodus på denne telefonen, får med seg gode detaljer og med at kameraet enda bare er en prototype av et slag så skal det bli spennede å se hvordan dette går.

 

Meget synd vi kke fikk med oss en filmsnutt tatt med telefonen, trekker litt ned da vi fikk se dette ved N93,

 

Ole :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...