Gå til innhold

Omtale av Competition Pro USB (Maskinvare/PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, men de ser kun ut til å ha den røde versjonen. Jeg anbefaler at dere går for den blå, den er verd de ekstra kronene.

5792044[/snapback]

 

Har kun prøvd den røde. Den anbefales ikke under noen omstendigheter til bruk ved Sensible World of Soccer. Bevegelsene i det spillet er rett og slett mer enn joysticken takler. Tok bruttern og meg 30 minutter å ødelegge to stykker, tross "forsiktig" bruk.

 

Ellers så er det flere måter å holde en joystick på. Selv lar jeg den alltid stå på en flate, slik at jeg kan bruke en hånd til stikka og den andre til å holde joysticken stødig pluss bruke pekefingeren på knappen :-P

Lenke til kommentar

Hatt den røde og svarte i et års tid nå - fungerer meget bra!

 

Selvom jeg egentlig foretrekker ZipStick - har noen fullt fungerende svarte og gule i bruk, men da på Atari og Amiga. Finnes forsåvidt overganger også, men opplevelsen er jo uansett best på den originale maskinvaren :cool:

 

Den blå (og den svarte) kan kjøpes fra GGSData i Sverige - de har også en del annet snacks på lur for retrofolket.

 

Intel Outside! :tease:

Lenke til kommentar

Morsomt.

Det kan vel ikke være spesiellt vanskelig å montere en knapp på stikka, slik at man bytter om på funksjonen til de to store knappene. Forutsatt at ikke bryterene sitter på kretskortet.

 

Nei og nei så gromt, kanskje jeg skal skaffe meg et par slike til emulatoren...

 

Ellers: alle de kule hadde jo moitor til amigaen ;)

 

AtW

Hadde vært morsomt ja. Har fortsatt A500 med monitor liggende. Skal tro om de gamle spillene fungerer ennå.

 

Ørjan...

Lenke til kommentar

Kjøpte to fra Amiga-Kit, den første kom i dag. Bruker den i winUEA, og der kan man sette funksjonen til alle knappene, så jeg bruker de to små til quick-save og quick-load, mens man godt kan sette begge de store til "vanlig fire".

 

Ellers liker jeg "auto-firen" der, som egentlig ikke er en autofire, men som fungerer som å trykke veldig fort om du holder inne knappen, mao skyter den ikke automatisk.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...