Gå til innhold

Omtale av Fight Night Round 3 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok ikke redd for å dytte deg over kanten her, nei :whistle:

Anbefaler spillet!

Satt just nå i kveld med noen kompiser, litt pils og FNR3 på 360'n, og hadde en kjempekveld!

 

Utrolig hva en nevekamp kan gjøre på humøret!

 

Grafikken er utrolig, herlig lyd og i mine øyne så er dette et spill jeg kommer til å ta frem ved mang en anledning. Herlig både alene og sammen med andre :)

Lenke til kommentar

Ja, esktrem bra grafikk. Og jeg er enig i hva et spill kan gjøre med humøret, det er sant. Spiller selv PES5 med fetterne som bare det. Har prøvd Round: 2, og det er like tøft det også! 3'ern må vel vøre bedre :cool: .

 

Slitsom musikk

Musikksporet, som nærmest utelukkende består av hip-hop, er derimot like ensformig på alle plattformer. Greit, det er småtøft en liten stund, men etter en fem-seks repetisjoner burde de fleste ha fått sin dose.

 

Vil det si at dere ikke har smaken for hip-hop? Det hadde vel ikke vært noe bedre med hardbarket rock, hadde det? Man kan alltids skru ned volumet vet du. Og, det er ikke hele tiden man sammenligner rock og boksing. Bortsett fra ''Eye of the Tiger''.

 

Min mening er at det er hip-hopen som er det beste alternativet her :)

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Jeg har hatt spillet siden lansering nå. Og må si jeg er veldig fornøyd.

Kan anbefales på det sterkeste. En ting jeg har å utsette på det, er at det er for lett. Så jeg anbefaler at man setter opp på høyeste vannskelighet med en gang. Selv om det kanskje er deilig å vinne hver gang. Så blir det kjedelig uten noe spesielt med utfordringer i lengden.

Jeg måtte i alle fall sette opp med en gang jeg hadde vunnet amatør. Har forresten ingen erfaring fra tidligere spill. og ikke er jeg veldig flink heller..hehe..

 

Etter PGR3 så er dette klart ett av de beste spillene til 360 imo.

Lenke til kommentar
Ja, esktrem bra grafikk. Og jeg er enig i hva et spill kan gjøre med humøret, det er sant. Spiller selv PES5 med fetterne som bare det. Har prøvd Round: 2, og det er like tøft det også! 3'ern må vel vøre bedre :cool: .

 

Slitsom musikk

Musikksporet, som nærmest utelukkende består av hip-hop, er derimot like ensformig på alle plattformer. Greit, det er småtøft en liten stund, men etter en fem-seks repetisjoner burde de fleste ha fått sin dose.

 

Vil det si at dere ikke har smaken for hip-hop? Det hadde vel ikke vært noe bedre med hardbarket rock, hadde det? Man kan alltids skru ned volumet vet du. Og, det er ikke hele tiden man sammenligner rock og boksing. Bortsett fra ''Eye of the Tiger''.

 

Min mening er at det er hip-hopen som er det beste alternativet her :)

5766357[/snapback]

 

Betyr rett og slett det det står, at det blir ensformig. ;) Få låter som fort blir repetert til det kjedsommelige. For kraftig kost til å gjøre seg som bakgrunnsmusikk, spesielt med en slik repetisjonsfrekvens. Selvsagt kan man skru den av, men jeg ønsker like fullt at jeg ikke trengte gjøre det.

Lenke til kommentar
Ja, esktrem bra grafikk. Og jeg er enig i hva et spill kan gjøre med humøret, det er sant. Spiller selv PES5 med fetterne som bare det. Har prøvd Round: 2, og det er like tøft det også! 3'ern må vel vøre bedre :cool: .

 

Slitsom musikk

Musikksporet, som nærmest utelukkende består av hip-hop, er derimot like ensformig på alle plattformer. Greit, det er småtøft en liten stund, men etter en fem-seks repetisjoner burde de fleste ha fått sin dose.

 

Vil det si at dere ikke har smaken for hip-hop? Det hadde vel ikke vært noe bedre med hardbarket rock, hadde det? Man kan alltids skru ned volumet vet du. Og, det er ikke hele tiden man sammenligner rock og boksing. Bortsett fra ''Eye of the Tiger''.

 

Min mening er at det er hip-hopen som er det beste alternativet her :)

5766357[/snapback]

 

 

 

Betyr rett og slett det det står, at det blir ensformig. ;) Få låter som fort blir repetert til det kjedsommelige. For kraftig kost til å gjøre seg som bakgrunnsmusikk, spesielt med en slik repetisjonsfrekvens. Selvsagt kan man skru den av, men jeg ønsker like fullt at jeg ikke trengte gjøre det.

5766843[/snapback]

 

Må nok stille meg bak anmelder her, ja!

Et av hovedproblemene for mitt vedkommende er at de har bomma veldig på meny-låten.

Grei låt isolert sett, men definitivt ikke en sang jeg ønsker å høre hver gang jeg starter opp spillet. Introen i seg selv blir veldig slitsom etter fjerde/femte gangen du starter opp spillet (IMO).

 

Og, helt ærlig så syntes jeg litt heavy metal hadde gjort seg veldig i det spillet her :) Foruten G.R.A.W og Condemned så spilles det musikk konstant in-game for mitt vedkommende, og å slåss til Chimaira, Himsa, Mnemic, God Forbid eller gode gamle Testament er helt perfekt!

*Glede seg til å spille Oblivion med Opeth eller Moonspell i bakgrunnen*

Lenke til kommentar
Jeg har hatt spillet siden lansering nå. Og må si jeg er veldig fornøyd.

Kan anbefales på det sterkeste. En ting jeg har å utsette på det, er at det er for lett. Så jeg anbefaler at man setter opp på høyeste vannskelighet med en gang. Selv om det kanskje er deilig å vinne hver gang. Så blir det kjedelig uten noe spesielt med utfordringer i lengden.

Jeg måtte i alle fall sette opp med en gang jeg hadde vunnet amatør. Har forresten ingen erfaring fra tidligere spill. og ikke er jeg veldig flink heller..hehe..

 

Etter PGR3 så er dette klart ett av de beste spillene til 360 imo.

5766606[/snapback]

 

Ikke enig . Hvis du har kommet til verdenseliten som meg og sitter med tittelbeltet må du spille sinnsykt teknisk og dodge som bare faen. Var sånn en rekke kamper før verdenseliten også men da kunne jeg feige med å kjøre bare harde slag mot motstanderen. Det funker ikke lenger siden de parrerer sinnsykt bra. Setter du opp vanskelighetsgraden tidlig vil du angre senere.

 

Snakker om PS2 versjonen og ikke Xbox.

Lenke til kommentar
Jeg har hatt spillet siden lansering nå. Og må si jeg er veldig fornøyd.

Kan anbefales på det sterkeste. En ting jeg har å utsette på det, er at det er for lett. Så jeg anbefaler at man setter opp på høyeste vannskelighet med en gang. Selv om det kanskje er deilig å vinne hver gang. Så blir det kjedelig uten noe spesielt med utfordringer i lengden.

Jeg måtte i alle fall sette opp med en gang jeg hadde vunnet amatør. Har forresten ingen erfaring fra tidligere spill. og ikke er jeg veldig flink heller..hehe..

 

Etter PGR3 så er dette klart ett av de beste spillene til 360 imo.

5766606[/snapback]

 

Ikke enig . Hvis du har kommet til verdenseliten som meg og sitter med tittelbeltet må du spille sinnsykt teknisk og dodge som bare faen. Var sånn en rekke kamper før verdenseliten også men da kunne jeg feige med å kjøre bare harde slag mot motstanderen. Det funker ikke lenger siden de parrerer sinnsykt bra. Setter du opp vanskelighetsgraden tidlig vil du angre senere.

 

Snakker om PS2 versjonen og ikke Xbox.

5767473[/snapback]

 

Jeg satte det opp med en gang jeg hadde fått amatørbeltet. Har akkurat vunnet light hevyweight. Så jeg vil si jeg har kommet ganske langt i spillet. Jeg merker de spiller mye bedre. Men det er mange av kampene som blir for lette. Jeg har 4 tap og 31 seiere. hvor alle er på KO eller TKO..

Så jeg står på mitt og sier det er et litt for lett spill. Men det er allikevel utfordrende nok til at det ikke blir kjedelig. Man må spille bra hele tiden. Men jeg skulle på en litt syk måte ønske jeg tapte mer, eller i alle fall fikk litt mer juling :w00t:

Lenke til kommentar

Her må jeg bare få sagt noe.

Synes spillet er veldig tøft, men grafikken på omgivelsene er ikke all verden. Den er rett og slett latterlig dårlig. I hvertfall på Xbox. Xbox kan jo bedre enn det. Menneskene er helt firkantet, og de ser ut som papp. UFF! :mad:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...