Gå til innhold

Lanserer ikke talemeldinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...men...hvordan måler man interesse for en tjeneste ingen har brukt eller vet om ville vært et poeng å ha.

 

Hadde du spurt mobil eiere i 1992 om de trengte å sende små korte tekstbeskjeder for 1 kr stk hadde nok de fleste ristet på hode og sagt "hva skal vi med det?".

 

Kanskje Norge er for lite og for få brukere til å dekke investeringen men å begrunne det på laber interesse er tåpelig når ingen vet at tjenesten er mulig. (brukere på dette forumet er eksludert fra den brede gruppen jeg henviser til da bare det at dere er her viser en over normal interesse for mobiler og dets muligheter, men dere er en veldig liten minoritet.)

 

Derfor Gud fant opp markedsføring! Build it and they will come!

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Derfor Gud fant opp markedsføring! Build it and they will come!

5547748[/snapback]

Veldig godt poeng :!:

 

Vil vel si du har delsiv rett.. Se på hvor mange som bruker mer enn ringe og meldinger av de som har telefon. En liten andel brukere står for store deler av den avanserte bruken (3G, GPRS, MMS osv.). Selv selger jeg telefoner, og hver eneste dag kommer det innom minst ti stk som ikke kan noe annet enn ringe og sende meldinger. De har knapt hørt om kamera på telefonen og blir helt i sjokk om jeg forklarer hva som gjør enkelte telefoner mye dyrere enn de som bare kan det helt elimentære. Tror derfor Telenor og Netcom kan ha rett i at etterspørselen per dags dato etter PtT er minimal og at den ikke rettferdiggjør gigantiske investeringen. På den andre siden; den som intet våger, intet vinner, og kanskje kan markedsføring gjøre alle de blanke mobilbrukerne vi har i Norge lystne på PtT.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...