Gå til innhold

Slankt design fra BenQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er bra at det kommer noen skjermer med et fint design, er vel nesten bare viewsonic som 

har et bra design

5485929[/snapback]

Synes du virkelig den klumpen har bra design? Jeg liker ViewSonic sin VX-serie, men vil nå si det er mer på tross av utseendet enn på grunn av det...

 

Nei, da foretrekker jeg langt heller designet på disse BenQ-skjermene.

Lenke til kommentar
det er bra at det kommer noen skjermer med et fint design, er vel nesten bare viewsonic som 

har et bra design

5485929[/snapback]

Synes du virkelig den klumpen har bra design? Jeg liker ViewSonic sin VX-serie, men vil nå si det er mer på tross av utseendet enn på grunn av det...

 

Nei, da foretrekker jeg langt heller designet på disse BenQ-skjermene.

5486173[/snapback]

Helt enig der.

BenQ sine skjermer er mye renere, synes jeg. :)

Men. Hvilken TCO-standard er det? 200*? I og med at det er sølvfarget ramme er det vel ikke TCO-99?

Lenke til kommentar
Jeg grøsser på at CPL skal bruke flatskjermer, de er virkelig ikke gode nok enda spør du meg :)

5486922[/snapback]

Har du prøvd denne skjermen?

Jeg skjønner virkelig ikke hva som er forskjellen.

 

LCD - 75hz, 4ms.

CRT - 120hz, ?

 

Jeg vet at man ikke kan få 100FPS med 75hz, men tror du virkelig Element acer p.g.a. 100/120hz?

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar

Har det noe å si om skjermen er 4 eller 16 ms? Så lenge den ikke kjører på like høy hz som crt'er ?

 

Nei... kjøpte meg skjerm for 10'000.-, NEC multisync 2080UX+, her på hw.no sa de at den var veldig bra til spill. For min del er den fullstendig ubrukelig til spill siden ting blir "blurry" i det jeg snur meg rundt.

 

Satt skjermen ved siden av en crt og det var enorm stor forskjell. Dessuten kjører den max på 60 hz. :no:

Lenke til kommentar
Har det noe å si om skjermen er 4 eller 16 ms? Så lenge den ikke kjører på like høy hz som crt'er ?

 

Nei... kjøpte meg skjerm for 10'000.-, NEC multisync 2080UX+, her på hw.no sa de at den var veldig bra til spill. For min del er den fullstendig ubrukelig til spill siden ting blir "blurry" i det jeg snur meg rundt.

 

Satt skjermen ved siden av en crt og det var enorm stor forskjell. Dessuten kjører den max på 60 hz.  :no:

5487345[/snapback]

 

 

Ja, det er stor forskjell på 16ms og 4ms.. 16 ms er for tregt til spill, 8 er max.

Lenke til kommentar
Ja, det er stor forskjell på 16ms og 4ms..  16 ms er for tregt til spill, 8 er max.

5488780[/snapback]

Ja det er stor forskjell på papiret. Responstiden alene har ingen betydning. Man må se denne i sammenheng med paneltype for å kunne komme med en fornuftig uttalelse, i motsetning til din. Skjermene som selges med 16 ms responstid i dag er av en helt annen type enn de raske 19-tommerne. Responstiden i farger er tilnærmet lik svart/hvit. På de billige og raske skjermene er responstiden i farger ofte mange ganger høyere enn svart hvitt. Dermed er det ikke praktisk mulig å gjøre sammenligninger på tvers av paneltype.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...