Gå til innhold

Omtale av Star Wars: Battlefront II (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk aldri skaffet meg SWBF1, pga. pengemangel, og en ellers hektisk hverdag, og når jeg endelig fikk fikset økonomien, svirret det rykter om en oppfølger allerede.

 

Så jeg har tenkt å skaffe meg denne, og den gode omtalen får meg til å ha lyst til å ha det enda mer.

 

Men jeg har et lite spørsmål: Når jeg så Gamespot.coms video-review, nevnte omtaleren at versjonen til PC "Føles som en litt dårligere port fra konsoll-versjonene", med dette mente han i kontroll og lignende.

 

Ettersom versjonen gamer.no har prøvd er PC, er dette sant? Eller er det dugelig på PC?`(Jeg er spesielt interresert i flygingen, hvordan fungerer det? Som i Battlefield 2?)

Lenke til kommentar
Jeg fikk aldri skaffet meg SWBF1, pga. pengemangel, og en ellers hektisk hverdag, og når jeg endelig fikk fikset økonomien, svirret det rykter om en oppfølger allerede.

 

Så jeg har tenkt å skaffe meg denne, og den gode omtalen får meg til å ha lyst til å ha det enda mer.

 

Men jeg har et lite spørsmål: Når jeg så Gamespot.coms video-review, nevnte omtaleren at versjonen til PC "Føles som en litt dårligere port fra konsoll-versjonene", med dette mente han i kontroll og lignende.

 

Ettersom versjonen gamer.no har prøvd er PC, er dette sant? Eller er det dugelig på PC?`(Jeg er spesielt interresert i flygingen, hvordan fungerer det? Som i Battlefield 2?)

5156705[/snapback]

Uten å ha sett filmen hans, vil jeg tro han hovedsaklig refererer til kontrollene.

 

Når det gjelder flyving er dette langt enklere enn i Battlefield 2. Selv om det er utfordringer ved å fly også i Battlefront II, er ikke rommet for å bli "spesialisert" like stort.

Lenke til kommentar
Uten å ha sett filmen hans, vil jeg tro han hovedsaklig refererer til kontrollene.

 

Når det gjelder flyving er dette langt enklere enn i Battlefield 2. Selv om det er utfordringer ved å fly også i Battlefront II, er ikke rommet for å bli "spesialisert" like stort.

5156718[/snapback]

 

Hmm, det høres spennende ut, tough.

 

Jeg tror du gjorde han George litt rikere med den anmeldelsen, takk skal du ha!

Lenke til kommentar

Grafikken suger sinnsykt hardt, historien er kun litt over middels, Star Wars-følelsen man har i spill som X-Wing vs. Tie Fighter er nærmest fraværende, å si at AI'en er også relativt fraværende, pluss en god del andre ting....

 

Dere gir spill som Quake 4 og Ultimate Spider-Man 6/10, mens dere gir dette 7/10. Jeg mener BF2 fortjener en (eventuelt sterk) 5/10. Ikke mer.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Grafikken suger sinnsykt hardt, historien er kun litt over middels, Star Wars-følelsen man har i spill som X-Wing vs. Tie Fighter er nærmest fraværende, å si at AI'en er også relativt fraværende, pluss en god del andre ting....

 

Dere gir spill som Quake 4 og Ultimate Spider-Man 6/10, mens dere gir dette 7/10. Jeg mener BF2 fortjener en (eventuelt sterk) 5/10. Ikke mer.

5157723[/snapback]

Dessverre er ikke vi som jobber her ett enkelt vesen. Vi er forskjellige personer med ulike meninger og standpunkter.

 

Jeg gir spill det jeg mener de fortjener med rot i mitt utgangspunkt. Noe annet kan jeg vanskelig gjøre.

 

Dessuten suger ikke grafikken "sinnsykt hardt", men den er langt fra perfekt. Historien er som jeg skriver ikke dyp, men ga meg likevel en god Star Wars-følelse. Kunstig intelligens er jeg også inne på i omtalen.

Lenke til kommentar
Dere gir spill som Quake 4 og Ultimate Spider-Man 6/10, mens dere gir dette 7/10. Jeg mener BF2 fortjener en (eventuelt sterk) 5/10. Ikke mer.

5157723[/snapback]

 

Hehe, du vil gi BF2 en 5/10 og samtidig mener det er merkelig at spill som Quake 4 og Ultimate Spider-Man ikke får bedre enn 6/10? Må si at gamer.no opererer med mer fornuftige meninger og konklusjoner enn det du gjør. BF2 er et klassespill uten sidestykke, men som desverre har en svak SP. Quake 4 er et høyst ordinært skytespill uten de store høydepunktene. Ulitmate Spider-Man ser jeg ingen grunn til å gi en annen karakter en rundt middels, da det er det spillet er: meget middelmådig.

 

Star Wars Battlefront har jeg kun testet noen timer, men det inntrykket jeg sitter med er et forholdsvis morsomt onlinespill men som ikke når helt opp til Battlefield-serien.

Lenke til kommentar
[iC,15/11-2005 : 15:50]Dere gir spill som Quake 4 og Ultimate Spider-Man 6/10, mens dere gir dette 7/10. Jeg mener BF2 fortjener en (eventuelt sterk) 5/10. Ikke mer.

5157723[/snapback]

 

Hehe, du vil gi BF2 en 5/10 og samtidig mener det er merkelig at spill som Quake 4 og Ultimate Spider-Man ikke får bedre enn 6/10? Må si at gamer.no opererer med mer fornuftige meninger og konklusjoner enn det du gjør. BF2 er et klassespill uten sidestykke, men som desverre har en svak SP. Quake 4 er et høyst ordinært skytespill uten de store høydepunktene. Ulitmate Spider-Man ser jeg ingen grunn til å gi en annen karakter en rundt middels, da det er det spillet er: meget middelmådig.

 

Star Wars Battlefront har jeg kun testet noen timer, men det inntrykket jeg sitter med er et forholdsvis morsomt onlinespill men som ikke når helt opp til Battlefield-serien.

5158332[/snapback]

 

Hvordan kan du si at Battlefront II er et klassespill uten sidestykke? Det eneste det gjør er jo å stjele BF'42 sitt gode gameplay og prøver å lage et bedre spill, noe som de - som alle andre - feiler miserablet på.

 

Til den som spurte om lagspillet: Det føles ut som at spillet er laget for public-gaming, for det er ikke noe kommando-system eller noe sånn. Det er ingen som kan utrope seg leder heller, slik som i Battlefield 2. Dermed blir alle bare å løpe rundt omkring på brettet og skyte hverandre, helt til det ene laget mister alle sine tickets.

 

Jo, BF2 sin grafikk er helt horribel! Den er faktisk relativt lavere enn dagens middelmådige spill sin grafikk! Jeg har sett budsjett-spill med bedre grafikk!

 

Battlefront II er en perfekt og utrolig bra expansion til BF1. Problemet er jo bare at den ikke er noen expansion....

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...