Gå til innhold

Fem nye fra Samsung


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke så imponerende...synes nokia sin slipp av mobiler var mye bedre.

Men skal si meg enig at det ene flipp mobilen var veldig fin!

5130156[/snapback]

 

Helt enig, men jeg må si at Samsung ligger hakket over alle andre mobilprodusenter når det gjelder design. Ingen klarer å lage like lekre moddeller som Samsung.

 

PS: En ørbitteliten pirketing; Skjermen til P300 har strengt tatt 220x176 pikser siden den ligger.

Lenke til kommentar
Det der var da ikke særlig imponerende. 1 år tilbake i tid liksom. 1,3MP :no:

Samusng får i hvertfall ikke solgt noen mobil til meg fremover. :p

5131463[/snapback]

:shrug: hadde bare optikken vært bra så ville 1.3mp bilder sett helt annerledes ut. er du seriøst opptatt av megapixler som hovedvurderingsparameter for mobiler? :!:

Lenke til kommentar

1.3 megapxl kamera var gårsdagens nyheter, innen teknologi, og spesielt innen mobilens verden, holder ikke dette!

3 megapxl er annonsert fra nokia nå, så dette blir svakt fra Samsung.

Veldig bra design som alltid... men det er liksom blitt en selvfølge fra samsung.

Det andre (indre) overrasker heller ikke, det er rett og slett for dårlig, deriblant skjermen.

En bra skjerm i 06 bør ha QVGA (240*320)

Dette er samsung sin kanskje sterkeste kort fra før, rart de svikter der også...

:hrm:

Lenke til kommentar
3 megapxl er annonsert fra nokia nå, så dette blir svakt fra Samsung.

5132030[/snapback]

Enig i at 1,3MP ikke er imponerende idag, men husk at N80 ikke kommer før om flere måneder. Disse telefonene kommer før jul. Det er stor forskjell.

 

Men en annen ting:

D820 er en kraftig plugg på 99 x 51 x 15 millimeter

Kraftig plugg? Når den har nesten samme mål som Razr? Hadde den vært 25mm tykk, så ja, men ikke når den er 15mm tykk... :whistle:

 

Forøvrig noe informasjon om tv-ut på D820, om den har samme begrensning på oppløsning som D600?

 

Ellers må jeg si at The Card var den aller tøffeste, men den hadde noen mangler (edge og minnekort) som gjorde at jeg nok ikke kommer til å gå for den...

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
Skal du ha rask overføring, velger man 3G!

5132130[/snapback]

Jeg er mer opptatt av opphastighet (MMS). Jeg kommer ikke til å surfe mer enn jeg gjør idag (på gprs) før det skjer noe med dataprisene, og tv på mobilen kan ikke falle meg inn å bruke. Ser lite på tv ellers, så hvorfor skal jeg ha lyst til å se det på mobilen...? :innocent: Derfor edge it is! :cool:

Lenke til kommentar

greit nok at jeg vurderer klapptelefoner for tiden men den kalkulatortelefonen (P300) frister på en måte :p

 

hmm, litt underlig at både kamera og skjerm har samme oppløsning, noen som har rota eller?

 

og jeg ser ikke noe om bluetooth eller minnekort på den telefonen...

 

edit:

 

sjekket gsmarena, mer oversiktlig nyhet der.

ser ut som telefonen har 1,3 MP kamera og bluetooth, men dem sier ingen ting om minne. eller i det minste ikke ennå.

 

hmm, lurer på om den kommer med den "veska" som standard...

 

edit2:

 

hmm, ikke noe minnekort gitt, og fint lite info im hvor mye internminne saken har. megapixel kan fort ete minne...

 

hmm, kansje jeg skal velge motorola razr v3i...

så mange telefoner for tiden :(

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
nå er det ikke gitt at 3mp gir bedre bilder enn 1.3mp, det er det som er mitt poeng.

 

Der har faktisk modellmakt et svært godt poeng. Undertegnede er av den sorten som liker å skrive ut bildene sine hos fotobutikker. Minner you know, som ikke forsvinner i HD-kræsj. OG en 1.3 mpixel sak med god optikk vil kunne gjøre det slik at en får finfine utskrevne bilder om en holder seg til "det vanlige" bildeformatet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...