Gå til innhold

Trapper opp MP3-kampen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fint å se at utvalget av tjenester til 3G-terminaler utvides, dog foreløpig ikke i Norge.

 

Det blir mer spennende å se hva prisen ender på når introduksjonstilbudet er ferdig. Jeg tror de ferreste er interessert i mobil radio når de betaler per sekund de hører og ikke en fast pris.

Lenke til kommentar

Forstår jeg det riktig når: Man betaler for musikken, men får ikke lov til å spille den av på f.eks sitt eget vorspiel eller fortsette å eie musikken når man bytter telefon? I så fall vil jeg heller kalle det "betal-radio med begrenset mulighet for avspilling andre plasser enn på den spesifikke mobilen".

Lenke til kommentar
Forstår jeg det riktig når: Man betaler for musikken, men får ikke lov til å spille den av på f.eks sitt eget vorspiel eller fortsette å eie musikken når man bytter telefon? I så fall vil jeg heller kalle det "betal-radio med begrenset mulighet for avspilling andre plasser enn på den spesifikke mobilen".

5118199[/snapback]

Så vidt jeg forstår det er radio-delen og musikk-delen separate produkter, men med en felles betalingsform. Navnet du bruker på slutten av ditt innlegg vil jeg derfor mene ikke passer så veldig.

 

Nå vet jeg heller ikke hvilke spesifikke telefoner 3 selger, da de ikke er i Norge, men de aller fleste store mobiler i dag har mulighet, enten med offisiellt tilbehør eller fra en tredjepart, til å kobles opp mot stereoanlegg og lignende. Vorspielet skal altså være i boks.

 

Angående å beholde musikken når man bytter telefon så er det jo slik at betalingen, i hvert fall inntill videre, er per mnd og ikke per sang. Det bør altså være mulig å laste ned sangene på sin nye mobil uten at det skal ta så lang tid, men selvfølgelig hadde det vært best om man bare kunne overført de.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...