Gå til innhold

Nye utspill fra Jack Thompson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

quote fra penny-arcade:

Jack was on CNN tonight to talk about Midway’s new football game. Like I said in my news post above , this is why Jack is scary. Because he has no fucking clue what he’s talking about yet they put him on CNN to talk as though he was an expert. This is a quote from him:

 

"The NFL wouldn't allow it's name to be used, so that tells you something."

 

He doesn’t understand that EA purchased the rights to NFL games and that Midway’s new game is a direct response to that. Like I said before the time for ignoring this coot is over. He can’t be allowed to pull this kind of shit anymore.

 

-Gabe out

 

han bør kanskje gjøre litt research før han slenger kommentarer slik?

Lenke til kommentar

Hmm,

Det der *er* dyster lesing, hvem i alle dager kommer opp med et så sykt konsept eller en så syk historie? Særlig dette med "Take this" CEO.. Er jo helt sprøtt.

 

Men det er klart at han sliter med et eller annet, virker som han har hatt en veldig dårlig barndom der han kom i uoverenstemmelse med spill eller lignende, noen som vet noe om bakgrunnen til dette mennesket?

 

Leste akkurat "Landsbyen brenner som røykelse" av den serbiske krigsforbrytteren som akkurat gav ut en ny dikt samling, det skummle er at dette nesten var hyggligere lesing.

Lenke til kommentar
Mannen har ikke bare 1 problem, men mange småproblemer.

5029247[/snapback]

Snakker du om drapsmannen nå, eller Thompson? Hvis du snakker om drapsmannen, så stemmer det at det er i nesten alle tilfeller en serie uheldige omstendigheter som gjør at de utfører handlingen. Dårlig oppvekst, dårlige kår hjemme (vold mellom foreldre eller foreldre og barn), stoffmisbruk etc. spiller stor rolle her. Det hjelper selvfølgelig ikke å "trene" seg ved å spille spill som GTA, man blir jo "hjernevasket", men det er ikke det som er årsaken.

 

Edit: Leste teksten nå. Fyren er jo gal... Joda, han har et poeng, men jeg har aldri sett noe satt så på spissen før. Har tar overhodet ikke i betraktning det jeg nevnte over.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Men det er klart at han sliter med et eller annet, virker som han har hatt en  veldig dårlig barndom der han kom i uoverenstemmelse med spill eller lignende, noen som vet noe om bakgrunnen til dette mennesket?

Vet ikke noe om barndommen hans, men her er noen småting fra Wikipedia-siden jeg linker til i artikkelen:

 

In 1988 Thompson was the unsuccessful Republican challenger to Janet Reno for the Office of Dade County State Attorney. Following this, as the "Man in Miami" for NewsMax.com, he made a series of allegations [1] regarding Reno, met with incredulity in the press [2], claiming among other things that: she was a closet lesbian suffering from various mental disorders as side effects of Parkinson's medication, and that she was being blackmailed by the Mafia.

 

(Janet Reno nådde som de fleste vet rimelig langt i politikken, i motsetning til Thompson)

 

In 1992, Thompson represented Oliver North's Freedom Alliance at the annual Time Warner shareholders' meeting, regarding Ice T's song "Cop Killer". He put forward the argument that, should the song inflame listeners and lead to the killing of police officers, widows would be able to sue Time Warner over the content of the record. Time Warner subsequently dropped the performer.

 

As a result of Thompson's efforts against Ice T's song, he was named a "top ten" censor by the American Civil Liberties Union [39]. Thompson states on his website that he considers the ACLU's 'award' a badge of honor.

 

(hehe, så det var Thompson som ødela karrieren til Ice T? :) )

 

An indecency complaint Thompson filed with the FCC regarding the contents of a 2003 edition of Howard Stern's radio show resulted in Clear Channel Communications being fined $496,000 in 2004. The network subsequently dropped Stern from 6 of their stations.

 

(dette er egentlig litt skummelt - denne mannen er kanskje helt syk i hodet, men han lykkes regelmessig i det han prøver på)

Lenke til kommentar

Det var en liten sak i nyhetene for noen år siden der Ole-Gunnar Solskjær og et par andre kjente norske spillere skulle saksøke EA Games fordi de ble gjort oppmerksom på at deres fulle navn ble brukt i FIFA-serien, og at spillerne tilogmed LIGNET på de..så hørte vi ikke mere om DEN saken..*hydr, hydr*. De ble sikkert ledd ut av kontoret.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

...Only in the U.S.A. :roll:

 

Seriøst, noen skulle funnet opp en slags galskaps-detektor, hvor du ville ble låst vekk fra alt som har med noenting å gjøre, om måleren hadde rukket over et visst punkt. Vi kunne trenge en slik en på han fyren her.

 

Det er sjelden at jeg blir sint når jeg leser slit. Har begynt å flire av Jack Thompsons ville ventyr før, men når jeg leste dette med at han trakk tilbake veddemålet, og atpåtil nektet at noen skulle donere pengene i hans navn, da kjente jeg at hatet klompet seg skikkelig opp i halsen min, og det ville ut. Desverre bor jeg ikke i USA, så det finnes ingen jeg kan praktisere det på. :(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...