Gå til innhold

iPod oppdateres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg venter framleis på at dei skal klare å legge til ein radio på iPoden, men det vert vist for avansert.

 

Batterilevetiden oppgis på sin side å være forbedret, og skal nå holde til inntil 20 timers bruk på 60 GB-modellen.

Kan du sjå video i 20 timer? Vil tru at dette vil kreve ein del meir strøm i forhold til å spele av ein mp3.

Lenke til kommentar
Er det ikke en vedlig dårlig skjerm ? (oppløsningsmessig)

 

 

Mitt digitalkamera(som forøvrig er ment for å vise stillbilder) har 115.000 pixels, men denne ipoden har i overkant av 77.000.

4998901[/snapback]

 

Regner med det er greit nok på en 2.5" skjerm, tipper også det er begrenset hva iPoden klarer å spille av videoer(mht oppløsning).. det er tross alt først og fremst en MP3 spiller?

 

20 timer er selvsagt MP3 avspilling, "slide-show" og video reduserer sikkert denne levetiden raskt med 50%.

 

De kunne sikkert lagt til en radio, men tviler på at det er en funksjon som faktisk blir brukt veldig mye.. Har ikke den store troen på at det er veldig mange som kjøper en MP3 spiller til 3000 for å bruke den som radio, radio er det vel også på de fleste tlf'er etterhvert? Hvorfor stappe en masse funksjoner i disse boksene som svært få faktisk bruker? Jeg irriterer meg allerede at telefonprodusentene stapper kamera i omtrent alt de spyr ut av telefoner + mange andre funksjoner som folk synes er "gøy" de 2-3 første ukene. Ville heller foretrukket ett produkt til samme pris med bedre kvalitet(kvaliteten på TLFene i dag er jevnt over for dårlig, uansett merke). På samme linje er jeg ikke sikker på hvor nødvendig det faktisk er med videoavspilling, fargeskjerm og bildefremvisning på en MP3 spiller heller, dvs utover at det ser bra på "spec arket" og gir PR avdelingen noe ekstra å spille på....

Lenke til kommentar
Apple har lansert en ny generasjon iPod. Spillerne kommer nå med 2,5-tommers fargeskjerm og videostøtte.

Les mer

4998730[/snapback]

 

Er det bare jeg som synes Ipod begynner å bli litt bloated med funksjoner? Hvem er det ved sine fulle fem abbonerer på LOST (15,- pr. episode) for å sitte å se på dette på trikken?

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes Ipod begynner å bli litt bloated med funksjoner? Hvem er det ved sine fulle fem abbonerer på LOST (15,- pr. episode) for å sitte å se på dette på trikken?

4999108[/snapback]

 

 

 

Enig der, men hvis du laster ned (helst lovlig) LOST og tar den over på ipoden, så kan det være nyttig for de som tar buss i lang tid, til og fra jobb.

Lenke til kommentar

Shrike, har du 15,- per episode fra iTunes´ priser? Jeg fikk ikke opp noen filmer i iTunes da jeg sjekka, men er det noen som vet mer spesifikt hva det vil koste å se filmer/serier?

 

Og hvis det ikke er mulighet til å legge inn DivX-samlinga si på en eller annen måte, tror jeg det er mange som synes videofunksjonen i iPod bare blir tullete, inkludert meg.

Lenke til kommentar
Apple har lansert en ny generasjon iPod. Spillerne kommer nå med 2,5-tommers fargeskjerm og videostøtte.

Les mer

4998730[/snapback]

 

Er det bare jeg som synes Ipod begynner å bli litt bloated med funksjoner? Hvem er det ved sine fulle fem abbonerer på LOST (15,- pr. episode) for å sitte å se på dette på trikken?

4999108[/snapback]

 

æh, det er bare så vidt den driver å tar igjen iriver på funksjoner :p

Lenke til kommentar
Og hvis det ikke er mulighet til å legge inn DivX-samlinga si på en eller annen måte, tror jeg det er mange som synes videofunksjonen i iPod bare blir tullete, inkludert meg.

5000199[/snapback]

Enig i det. Hvis man bare kan bruke spesielle Apple-formater (les mp4/quicktime), blir det for dumt. Det må være støtte for divx også. Det er tross alt det mest utbredte...

Lenke til kommentar

Det er 1.99 dollar per episode. Og man kan se det på Ipodden og på PCen, så de vil nok kjøre noen rettighetsgreier som de har på musikkfilene deres også.

 

Synes dette er kjempeflott, tror apple virkelig har skutt gullfuglen (igjen). Tvserier er noe som lastes ned noe helt vilt, og å kunne kjøpe de fra itunes shop, laste ned med kjapp hastighet og hele pakka.

 

Etterhvert som vi får muligheten til å se hva som blir tilgjengelig og slikt, tror jeg nesten at jeg må få meg en ipod =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...