Gå til innhold

Video fra GTA: San Andreas (PC/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC,08/06/2005 : 17:49]
synes spillet var dårlig ikke verd tiden det tok å laste ned en gang.

Haha! Du må være den eneste! :lol:

hehe... kan så være, jeg har spilt alle gta spillene og synes dem er kjempe bra, men synes ikke noe særlig om dette, ble for mye yo nigga liksom :p

Ja, bruttern klaget litt på dette også (han har spilt det på PS2 hos en kompis).

Han sa også at det ble alt for mye gangster-style, med negre (nei, ikke ment på en rasistisk måte) som vandrer rundt i hetter og sier "Yo ma' nigga! I'ma gonna pop a cap'a up yo assesss!".

Dessuten synes han at det ble alt for mye rap, og at den generelle musikken ike klarer å identifisere seg med den tiden slik som Vice sin musikk gjorde (Vice's musikk fikk jo fram en überfølelse av å faktisk leve på 80-tallet).

 

Men jeg gleder meg enda til San Andreas, og jeg tviler STERKT på at jeg blir skuffet. :)

Lenke til kommentar

Jeg likte ikke musikken fra vice city, men elsker musikken i SA. Så det er nokk smak og behag.

 

Jeg gleder meg til å spille San andreas på onkelig. Det kan ikke bli for mye Yo niga for meg. For innerst inne er jeg en liten yo niga! OG gleder meg til å være det "fo real!"

Lenke til kommentar
Har vært rundt i hele byen nå å lett etter GTA men det beste svaret jeg har fått er: Hæ? Har det kommet til pc? Morsomt å bo i nord hvor alt tar så alt for lang tid.. :p

Det ble offisielt lansert i Norge i dag, men det kan hende det har oppstått svikt i distribusjonen hvis du bor i utkantstrøk.

 

For lanseringsdatoer anbefaler jeg deg å sjekke vår utgivelsesliste på spill i Norge samt produktsider, som du finner ved å søke på hele, eller deler av produktets navn i Gamer.no sin søkemotor.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...