Gå til innhold

nForce4 SLI nærmer seg millionen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå er det ikke alle som kjører med SLI oppsett på et SLI hovedkort...

Tenkte akkurat det samme selv. Det er nok ikke nærmere en million PC'er som bruker SLI der ute. Selv har jeg SLI hk, men bare en 6600GT på den.

Det er nok en av de geniale markedtriksene fra Nvidia. De har gjort det slik at de som tenker at en gang i fremtiden vil mitt kort være billig og da kjøper jeg et nytt kort og får dobblig/ kraftig økning av graffikkort ytelse. Men de fleste kommer bare til å tenke det, og aldri til å gjøre det. Selv om de aldri kommer til å gjøre det tenker mange ( ikke alle) at de må kjøpe en Nvidia kort så i tilfelle de skal kjøpe et kort til at det funker med SIL.

 

Og de fleste som har mye peng og høye krav om ytelse har allrede 2x 6800 Ultra i SIL. Derfor er ATI for seint ute for å kapre de som faktisk bruker sil, high end entusiastene. ATI må finne på noe lurt for å få tak de en gruppen tilbake.

 

 

http://www.cooltechzone.com/index.php?opti...sk=view&id=1261

 

SLI / SIL/ LIS/ SLI samme det vel.

Endret av Macfan
Lenke til kommentar
Nvidia har kjørt hardt på med SLI

 

Selvsagt gjør de det, det er jo de selv som lager grafikkortene til dette og da ville det vel være merkelig om de ikke satset knallhardt på dette :hmm:

Her er det jo snakk om penger,selv om det ikke er den "optimale" løsning med tanke på pris/ytelse :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...