Gå til innhold

Gizmondo: En ekte hybrid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det lovar ikkje godt nei. Den er stygg, PSP og NDS er mykje meir lekker. Nja nå er det jo forskjell mellom NDS og PSP og da. Forskjellige målgrupper. Spille av musikk og film har vi på PSP og NDS med ekstrautstyr. Sende SMS/MMS-meldinger det gjer vi med mobilen. Ta i bruk GPS-muligheter trenger vi eigentlig det? Prisen var ikkje bra den er dyr. Gizmondo har jo gode specs da. Jaja vi får no sjå. :D

Lenke til kommentar
Gizmondo var for dyr. PSP er tingen. DS er ikke tingen  :no:

Jeg vet ikke så mye om PSP men denne så da ikke ille ut? Windows CE, GPS, Mediaplayer, nvidia skjermkort og ikke minst SD kort støtte.. Fikk lyst på en sånn jeg..

Ja. så litt på bildene til spillene og sånnt. Har ombestemt meg tror jeg :D

Gizmondoen var jo rå!

Lenke til kommentar
Gizmondo var for dyr. PSP er tingen. DS er ikke tingen  :no:

 

EDIT: sjekk disse spillene til gizmondoen.

her og her.

 

For en vill grafikk  :love:

Det kan da ikke være mulig å få slik bra grafikk med den minimale oppløsningen, eller?

Her er noe info om spillene på hjemmesia til gizmondo.

 

http://www.gizmondo.com/games/item.asp?id=24&cat=1

http://www.gizmondo.com/games/item.asp?id=14&cat=1

Lenke til kommentar

Den kan ikke vise DivX eller XviD filer. Skjønner på en måte hvorfor de ikke har lagt inn støtte for den, men på en annen måte skjønner jeg hvorfor. Mest sannsynlig er det for at de kjører Windows Ce og microsoft liker ikke at de støtter filmformater som ikke er dems.

Lenke til kommentar
Den kan ikke vise DivX eller XviD filer. Skjønner på en måte hvorfor de ikke har lagt inn støtte for den, men på en annen måte skjønner jeg hvorfor. Mest sannsynlig er det for at de kjører Windows Ce og microsoft liker ikke at de støtter filmformater som ikke er dems.

det kommer nok programmer som støtter dette etterhvert, så lenge maskinen spiser SDbrikker. gjerne ikke godkjent fra Gizmondo, men hvem bryr seg vel om det:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...