Gå til innhold

Flere biler i Gran Turismo 4 (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg eller er de bildene der fikset på?

fikset på?!

 

legger ikke merke til noe jeg nei

Ser ut som at de er lagt til et blur filter. PS2 har ikke full støtter for FSAA. Dersom de bildene der representerer ingame grafikken så har de overgått det PS2 er god for...

Lenke til kommentar

FSAA har da ingenting med å skape blur ? Det er bare en effekt Gran Tourismo alltid har hatt i replayene sine. Man spiller jo selvsagt ikke slikt men når du ser replays så blir det vel lagt på spesial effekter.

 

FSAA er Full Screen Anti Aliasing så at ikke modellene blir så hakkete.

Lenke til kommentar
FSAA har da ingenting med å skape blur ? Det er bare en effekt Gran Tourismo alltid har hatt i replayene sine. Man spiller jo selvsagt ikke slikt men når du ser replays så blir det vel lagt på spesial effekter.

 

FSAA er Full Screen Anti Aliasing så at ikke modellene blir så hakkete.

Jeg vet at FSAA er antialiasing.... :roll:

 

Og FSAA kan legges til mye mer enn bare modeller. PS2 har ikke dette integrert, men må emuleres, noe som da går utover ytelse og kvalitet. Men siden dette da er tydeligvis replays så forklarer det jo mye.

Lenke til kommentar

Ikke at det at jeg ikke unner PS-folkene noen gode spill, men jeg synes det er direkte trist at GT4 kommer til PS2.

 

PS2 har bare ikke god nok maskinvare lengre til at dette kan bli et av de helt store spillene (synes jeg). GT4 hadde gjort seg mye bedre til Xbox eller til og meg Gamecube. Helst hadde jeg sett at de utsatte hele spillet til neste år, og i stedet ga det ut til PS3/Xbox2/den neste Nintendo-maskinen. Kunne fått nok tid til å legge inn bra Online-muligheter også da.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...